wicky124 Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Da er det på tide å skille lag med E46en..Hvorfor? Fordi jeg vil ha cab.... åssen cab? Det vet ingen...men har fått snusen i en z3... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48301078&searchclickthrough=true Og ja prisen er veiledende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Nice! Håper den går fort, slik at du kan cruise med fet cab i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Har en minstepris.. men har allerede vært noe respons pr mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Hvis du får solgt den for over 60 så er du helten min, og skal få æren av å selge min bil når den dagen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Er ikke den verdt mer o.O? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Ser at det ikke er noen tilsvarende biler på finn/autodb... bilen "under" koster 65tusen... og den har ikke like mye utstyr, men er kjørt en del mindre... de ligger mellom 55k for drittutgaver til 80 for meget pene strøkne modeller... ble solgt en grønn med beige skinn (var vel alt?) til 79k med 250kkm på tellern hos en forhandler for 2uker siden... Så er det disse med høyreratta biler som tror de kan få 70k... og 316 ombygde til 100k... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Så du forventer å få X kr mer enn du ga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Hvordan er den for rust da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Miata og nå Z3? Haha neida, Z3 er sikkert en flott og moro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Jeg fikk den billig og har påkostet den ganske mye...ergo, min salgspris er hva JEG føler bilen er verdt...ikke hva Shattered tror... Rustmessig...tjah...standard på luka bak over lista... ellers no smått her og der... Jeg føler den er lite rusten, men det får være opp til den enkelte som kommer og ser på bilen kan iallefall si at jeg IKKE har gjort oe "feil" med bilen..alt er korrekt slik det burde være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Lykke til med salg av fin bil Wicky.. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2014 Man blir ikke kulere enn detta! Takk til Glenno for bilde og redigering hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Haha! Den kledde du Det er ikke den blå som lå/ligger til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 jo. den til 278tusen eller no... APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Bør vell ikke være problem å selge til den prisen, en bekjent solgte for ikke så lenge siden en 99 318iA får 65k så uten særlig med utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå