hermanoo90 Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Med tanke på at 500 SEC`en er en veteranbil og dermed meget billig å kaskoforsikre og årsavgiften er drøye 400kr, så håper jeg dette er en bil du vil beholde over lang tid å ha som et "langtidsprosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Med mindre jeg casher dobbelt på den ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Jeg tror du kan få mye mer senere, hvis du beholder den en stund og fikser smått og detaljer på den gjennom tiden =) Og nei, beholde denne a.... Kjøp og selg heller vanlige biler for cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 så en ML i sa og tenkte på deg Wicky. Fikk snappa bilde, er registrert her i området og samme eier siden 2013. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 hakje fått nåkka snæpp? og ja...SECen er ikke kjøpt inn for å selges...kun for å kosekjøres Robkill og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Åja, stemmer, jeg har ikke snap. Fikk tatt bilde** Så rimelig strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Hva koster det å registrere denne da? Ikke stort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Grattis med konge Merce Wicky.. 126 karroseriet gennerelt liker jeg godt både se,sel og sec. Stort,svært,massivt og ikke minst kvalitet.For det er det. Men sec utgaven er nydelig den dag idag og er absolutt en bil som jeg kunne hatt. Liker planene dine utseendemessig og. Håper du oppdaterer mye på denne bilen. Igjen kongebil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Jeg vil ha den gemballaen...men da blir jeg blakk og koneløs... Jeg kunne tenkt meg 560 SEC, men da blir jeg koneløs... Ho kan ikke fordra Mercedes og iallfall ikke gamle "hallik" biler som ho sa da jeg viste henne bilde av en SEC... Men jeg er kjent for å ikke gi meg jeg, må bare vente til 560 SEC kommer innafor veteranreglene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 28, 2015 Share Skrevet Februar 28, 2015 BN15055, Norges eneste (?) Gemballa C126 ble dessverre eksportert til Tsjekkia ifølge de ryktene jeg har hørt. Litt tragisk at slike biler går utenlands, i likhet med en del pre-1974 Porsche 911. Den du linket til var originalt hvit, men tror den ble omlakkert på 90-tallet. Har siklet på den selv i 2008 og 2011, men fikk ikke ut fingeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2015 BN15055, Norges eneste (?) Gemballa C126 ble dessverre eksportert til Tsjekkia ifølge de ryktene jeg har hørt. Litt tragisk at slike biler går utenlands, i likhet med en del pre-1974 Porsche 911. Den du linket til var originalt hvit, men tror den ble omlakkert på 90-tallet. Har siklet på den selv i 2008 og 2011, men fikk ikke ut fingeren. Trist egentlig da slike biler krydrer hverdagen i trafikken..men igjen..markedet for slike spesielle biler er ikke der det burde være i Norge..da er det kanskje bedre at de selges til eiere som virkelig vil ha nettop den spesielle bilen så bilen får leve videre i "trygge" omgivelser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2015 Åja, stemmer, jeg har ikke snap. Fikk tatt bilde** Så rimelig strøken ut Snap er jo megaschpaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2015 Hva koster det å registrere denne da? Ikke stort? Er jo veteran så er bare mva og vrakpant på den samt time hos BT og nye skilt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 Grattis med konge Merce Wicky. . 126 karroseriet gennerelt liker jeg godt både se,sel og sec. Stort,svært,massivt og ikke minst kvalitet.For det er det. Men sec utgaven er nydelig den dag idag og er absolutt en bil som jeg kunne hatt. Liker planene dine utseendemessig og. Håper du oppdaterer mye på denne bilen. Igjen kongebil:) Takktakk Ja har alltid likt 126 selv men da i sedan i av en eller annen merkelig grunn...Men den ser fremdeles ut som en gammel merce så da ble det en coupe istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 Jeg kunne tenkt meg 560 SEC, men da blir jeg koneløs... Ho kan ikke fordra Mercedes og iallfall ikke gamle "hallik" biler som ho sa da jeg viste henne bilde av en SEC... Men jeg er kjent for å ikke gi meg jeg, må bare vente til 560 SEC kommer innafor veteranreglene 560ene vil nok ikke dale så veldig mye i pris selv om de blir veteraner..Er uansett enklest å importere fra f.eks sverige når disse når veteranstatus. Han jeg kjøpte min av hadde en 560sec stående med kompressor som han skulle ha 60k for... nesten så jeg vurderer den bilen om noen år Er enig i hva fruen din sier...126 er jo pimp delux om man har sett Miami VIce Men igjen...hun liker ikke en slik klassiker...men liker E-Up? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå