Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Nettop solgt unna denna....

 

index.php?action=dlattach;topic=60053.0;

 

 

Så tenkte jeg..hm hm hm...la meg kjøpe E39...joda...så på 3stk ikveld...alle sugde bigtime med motorproblemer.... Ikke morro... Så ikke anklag meg for å ikke prøve å skaffe meg bmw.. Men tror ikke bmw vil ha meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tenkte jeg..hm hm hm...la meg kjøpe E39...joda...så på 3stk ikveld...alle sugde bigtime med motorproblemer.... Ikke morro... Så ikke anklag meg for å ikke prøve å skaffe meg bmw.. Men tror ikke bmw vil ha meg...

Det hjelper sikkert om du har ett litt høyere budsjett enn 5000... Er ikke noe problem å finne en fin og oppegående E39 til under 30 000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bitch...

hahahaahah :P

 

var og så på en som kosta 24k, alt var strøkent og supert blablabla... Kom frem...Så lakk det fra toppdekselpakninga ned på grenrøret og det røyk som faen fra bilen....

 

En annen, en STRØKEN stv med lass av utstyr (2001mod) 523iAT hadde kompresjonsproblemer... Så jeg kjøpte meg en CLK og dro hjem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Da er jeg ferdig med å lete etter E39 :)

 

 

Nei ikke fordi jeg kjøpte...Men fordi det er noe galt med meg og e39...Var i halden og så på en fin facelift en igår. Alle servicer fulgt etc... Starta den opp...skulle prøvekjøre..kom 2meter..så ryker kjøleslangen fra radiator til motor...slår av bilen og åpner olje lokket (mistenker at feilen har vært derlenge) og ja...masse majones i toppen der..

 

SÅ da kjørte vi hjem igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...