Gjest Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Slenger ut godbilen! Bilen ble importert fra Tyskland i april 2013, med en KM stand på 140 000, bilen har nå trillet 160 000. Det er en 2001 modell med original M-Sport og det meste av utstyr! Veldig pen bil med NULL rust, ikke på de vanlige E39 plassene engang, noe som kommer av at forrige eier som hadde den i 6år aldri kjørte bilen på vinteren, en tradisjon som fortsetter i mitt eie. Når snøen herjet ble det E34 vinterbil - denne skal snart ut for salg! Det som har blitt gjort med bilen i mitt eie er; KW V1 Coilovers Work Rezax II (utrolig sjeldne) i størrelsene 19x9,5 og 19x11 Eisenmann Race bakpotte Supersport resonator delete Supersprint grenrør DICE Mediabridge M5 Diffusor M5 Speil M5 gitter i M-Sport frontfangeren (fjerner T-Baren) Deler som venter på å bli montert; K-Sport BBK med 8pot framme og 6pot bak, 330mm skiver framme+bak Sotede grøftelys Bilde fra da den var på vei hjem fra Tyskland, fersk med coilovers og felger. Bilder tatt helga som var, da den ble tatt ut fra vinterlagring NB! Alle bilder er tatt med iPhone, får ikke helt med hvordan lakken egentlig er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Kongebil du har der! Ser veldig bra ut Holder til på haugalandet du eller? eller er det bare skiltene som tilsier det? Har ikke sett bilen her vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Stemme det! Karmøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Rå bil du har! Smakfulle oppgraderinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Dette var en fin e39.Rett look,ja rett alt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Meget hel og flott bil, artig at denne typen biler også importeres Ser også du var fornuftig å fikk på chrom nyrene, var vel sorte nyrer etter hva jeg kan se på de øverste bildene. Eneste som ikke stemmer er 4x enderør, jeg får bare ikke det til å stemme på biler som ikke er ///M...Men det låter nok helt fantastisk kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Takk skal dere ha! Forstår hva du mener fredrik90, klarte ikke dy meg! Lyden gjør høyrefoten tung ja! http://www.youtube.com/watch?v=Qm4qd1GvdQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Omyf###ing god! Den va grise fin ! Må ha kosta en formue me avgifter Her ska det følges mee ! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Grunnet tap av førerkort, skal denne snart ut for salg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Huff da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Ka du tenker å selge den for da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Kjedelig å høre! Får gi meg en pm med pris og info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Denne var GROM! Har den lyst todelt skinn, så er det drømmebilen for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Hehe uten lapp allerede ja Det gikk da fort!! Men fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå