Gå til innhold

Sommer dekk nankang å minerva,bra eller dårlig?

sørsia73
 Share

Anbefalte innlegg

Nei jeg har faktisk bedre erfaringer med Nankang enn Falken..

Fikk montert Nankang Ns2 igjen her på onsdag, og er like fornøyd som jeg alltid har vært :)

Eneste negative jeg har å si om Nankang NS2 er dekkstøy. Dog er ikke Falken noe bedre der (Fk452/453)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har faktisk bedre erfaringer med Nankang enn Falken..

Fikk montert Nankang Ns2 igjen her på onsdag, og er like fornøyd som jeg alltid har vært :)

Eneste negative jeg har å si om Nankang NS2 er dekkstøy. Dog er ikke Falken noe bedre der (Fk452/453)

Min første tanke etter overgang fra Nankang NS2 til Falken var: Jøss! Stillere, og roligere bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ikke store forskjellen fra Nankang NS2 i 215/35R19 og Michelin X-ice 225/45R17 i lydnivå.

Litt mer er det jo såklart, men det har jo mye med dimensjonen å gjøre også. Og så er jo ikke e46 akkurat godt lyddempet fra før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er det.

eeeeh,nei

Min første tanke etter overgang fra Nankang NS2 til Falken var: Jøss! Stillere, og roligere bil.

nei er ikke det, har hatt falken sjøl, å det ikkenoe bedre en nankang vertfall, hvis støy er eneste kriterie for et bedre dekk så må jeg si meg uenig i det, har man en bil med effektanlegg og woffa woffa subwoofer, så er faktisk dekkstøy et fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nankang følger vel med GS pakkene?

Har selv brukt mye gummi, av disse er de overnevnte de verste jeg har kjørt på, aldri igjen!

Dette var riktignok i 06 på en ny E90, støyet jævlig og gav generelt et dårlig inntrykk.

Når det er sagt, det finnes billige bra dekk også, et merke som overrasket med positivt er typhoon.

Dekk er viktig, vinterdekk er litt viktigere enn sommerdekk.

Men når man velger en kvalitetsbil som BMW, hvorfor sko den med Kina dritt?

Hvis valget står mellom pest og kolera, gå ned på størrelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!!! Nankang er SØPPEL! Blitt noe bedre nå men for noen år siden var nankang som å kjøre på is på vått... Etter det sto nankang på en evo7 jeg hadde byttet jeg til falken å aldri hatt annet siden. Også vært borti myyyye nankang med banebrudd å trappeslitasje som skaper et heeeeelvetes "hjullagerstøy"...

Gs bruker noe nankang å noe sonar ja... På en av mine første M3er kjøpte jeg skammelig nankang... Å det holdt i to uker før jeg bytta ALLE hjullagerene på bilen uten at det hjalp en dritt... Det var dekka som var "trappeslitt" å fikk levere di tilbake å betalte mellomledd til falken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ns20 er premium kontra de f105 dekka. De f105 dekka har 5-6 forskjellige navn. De er ekstrem dårlig bygd opp og finns ikke retningsstabile og er ekstremt dårlig på vått og tørt, men de støyer lite når de er nye kontra ett par andre plingplong dekk.. Delfin er ett bra alternativ om du skal ha Extremt billig dekk. Ellers er nankang NS20 ett godt alternativ om man vil ha noe midt på treet og ikke bli robbet av høye dekk priser.

Men selv kjører jeg hankook s1 evo k107. Da de er stillegående og sitter bra på tørt og vått. Dunlop sport maxx støyer en del, men sport maxx GT går stille og er ett bra dekk. Conti 5 bråker overraskende mye og sporer faktisk litt mer enn forventet. Michelin ps 2 er ett ok dekk, men koster litt mer enn det smaker syns jeg. Kjøper heller hankook s1evo k107 da.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd di nye Nankang dekkene med rette spor?

Hørt di skal være bedre. Har ganske likt mønster som mine Dunlup sportmaxx å di er helt nydelige å kjøre på

Sent from space using Tapatalk -

hva heter de? jeg skal kjøpe meg to nye dekk nå,kansje jeg skulle prøvd de ? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd di nye Nankang dekkene med rette spor?

Hørt di skal være bedre. Har ganske likt mønster som mine Dunlup sportmaxx å di er helt nydelige å kjøre på

Sent from space using Tapatalk -

Hvilken Nankang dekk er det?

Vet de har en Comfort serie hvor blant annet AS1 dekkene er med, samt RX-615, XR-611 etc.....

I tilegg har de fått en etterfølger til sportsdekkene NS-2 og NS-20 som heter NS-2R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...