Reef89 Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Vet ikke helt hva jeg skal si med felgene når det var kommet på, stygt var det langt i fra, men det er liksom noe som ikke stemmer ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet Juli 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2014 Er veldig enig med deg Har lagt de ut for salg nå. Blir 20" neste gang. Usikker på hvilke, men regner med at det blir concave av noe slag Edit: Bluetooth'en har sluttet å fungere, får ikke aktivere den, noen som har vært borti lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Jeg ville ventet med å selge felgene til du har fått senket bilen. Vil nok bli en helt annen look da. Nå liker jeg ikke dekkstrekk i utgangspunktet, men det ser i alle fall bare helt donald ut uten masse senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet Juli 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2014 Du har ett godt poeng. Jeg vil ha den lavere, men ikke ubrukelig lav. Kjørecomfor er noe jeg er ganske redd for å miste. Senkefjærer eller coilovers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Hehehehe det ble bedre med soting ja og jeg er enig med felga, de passa ikke helt. 20" med noe kant, eller helt uten kant. Svart E60 kler mye sånt Hvis du vil bruke litt mer penger også, så selger Koed et komplett komfort interiør til bilen din, 15000,-. Det hadde gjort alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet Juli 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2014 M-tech og nye felger først Frister med komfort seter, men blir litt for mye penger for min del! Ingen som har hatt problemer med bluetooth'en på E60? Fjernet telefonenholderen i midtkonsollen, kan det ha noe med det å gjøre? Problemet startet en liten stund etter det. L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Hva er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet Juli 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2014 Får ikke aktivert den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet August 17, 2014 Forfatter Share Skrevet August 17, 2014 Holder på og montere m-tech nå. Frontfanger og sideskjørt er kommet på. Men frontfangeren sliter jeg litt med. Får ikke tilpasset den slik jeg ønsker. Glipen mellom fangeren og sideskjermene blir alt for stor. Noen som har vært borti lignende, eller har en guide til montering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 Hår fått gjort endel. - Full M-tech fra BMW - Nye felger, GS hyper track 20 245/285, med røde BBS senterkopper - Jom blueline coilovers - Ekte carbon diffuser - Ny eksos med 4 stusser. Trenger mer tilpassing. Litt usikker på om eksosen falt i smak. Vurderer og blinde den og bytte til diffuser bereget for 2 stusser. Hva mener dere? Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Kjekk denne her har lik selv bare diesel Byttet til krom grill når jeg satt på M-tech frontfanger da jeg ikke klarte å bestemme meg for hvilken grill så ble det den (pga krom rundt vinduet) Men ser at jeg skulle hatt skjørt og på den Hadde og samme problemet som det med frontfangeren men gikk til slutt Pyrox reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Jeg har ikke noe imot fire-rørs eksos, men det er følte jeg ble hakket for "ekstremt". Kanskje kortere stusser, evt. med mindre diameter hadde blitt bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username83 Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Bare å oppdatere, mange som leser mer enn en skriver her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 GROOOOOMT!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Dette ble veldig bra:) men ja originale grill er å foretrekke på sort bil .Den sølv kanten på grillen står så godt i stil med felgkanten og lyktene Itillegg har du sølv lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå