Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hadde jo allerede Hamann-leppen, men den solgte jeg til deg siden jeg synes den ble for lav, Fahad. Men ingen tvil om at den ser tøff ut. M Performance-leppen er ikke så lav, den bygger omtrent ikke ned noe på sidene, bare i midten :)

 

Skal gi en lyd neste gang, Reef89 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på guttetur til Hamburg og Køln i helgen, så bilen fikk sparket fra seg 2500 kilometer fra fredag til søndag. Merker hvor deilig det er med komfortsetene på en tur som det der. Fint å teste bilen på autobahn, men synes ikke akkurat kvaliteten på veidekket i Tyskland er noe å rope hurra for, så det ble mest å sette bilen i Comfort-mode for mest behagelig fjæring. Toppfarten min var 213 km/t, da synes jeg det gikk fort nok (på natta) - tror ikke jeg hadde klart å presse den noe særlig høyere enn 220 km/t uansett.

 

Fint å ligge å cruise i mellom 160-180 km/t, spiser fort kilometer da, men snittforbruket går opp en del i det en passerer 140-150 km/t. Deltok visstnok på VM i insekter på vei nedover, men Swissvax Shield imponerte meg, det var bare å legge på med skum og ta et par runder med høytrykksspyleren så forsvant alle mygglik.

post-62632-0-35771200-1435011602_thumb.j

post-62632-0-96440500-1435011613_thumb.j

post-62632-0-27918900-1435011621_thumb.j

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så posten din på DCN, slapp du masse gnikking?

Har ikke vært plaget med at insekter sitter hardt fast etter jeg fikk kvalitetsvoks fra Swissvax (Concorso), er enormt forskjell på vasking av bil når den er behandlet godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kjører nå med 10 mm spacere fremme men vurderer å bytte til 20 mm. Er ikke noen i Stavanger-området som tilfeldigvis har en 20 mm spacer liggende som jeg kunne prøvd? Tror det skal gå fint å kjøre med dette (felgen er 21x9" ET40), men greit å dobbeltsjekke at det ikke subber ved fullt rattutslag før jeg bestiller.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble over all forventning! Lakkert vinterfelgene med Foliatec i dag, tilsvarende Plastidip.

Dette ble kult !

Jeg skal selv pusse opp tilsvarende vinterhjul.

Hvor bestilte du lakken fra?

Jeg finner ingen forhandler med bra Farge utvalg.

Bilen din er perfekt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pent eksemplar av en F11 som ser bra ut "live" ^_^

 

Takk for det! Var det du som gasset på bak meg ved Smedvig-bygget (konserthuset) i ettermiddag eller? La i alle falle merke til en E90 i godt driv der, hvit med svarte detaljer (tak) om jeg husker riktig. Du havnet vel bak den hvite F10 taxien etter rundkjøringen om det var deg :)

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble kult !

Jeg skal selv pusse opp tilsvarende vinterhjul.

Hvor bestilte du lakken fra?

Jeg finner ingen forhandler med bra Farge utvalg.

Bilen din er perfekt !

 

Takk for tilbakemelding :) Lakken bestilte jeg fra eBay, "sigrid_creativ" het brukeren. God pris og kjapp levering, tror de har i flere farger også! Valgte Foliatec fordi den visstnok skal tåle avfetting, det gjør ikke Plastidip - og det er det jo kjekt at det gjør, spesielt om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding :) Lakken bestilte jeg fra eBay, "sigrid_creativ" het brukeren. God pris og kjapp levering, tror de har i flere farger også! Valgte Foliatec fordi den visstnok skal tåle avfetting, det gjør ikke Plastidip - og det er det jo kjekt at det gjør, spesielt om vinteren.

Hva heter fargen som du kjøpte ?

Blir litt "copycat" men nå har jeg en gammel e61 da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...