Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

Spørs om det ikke blir Performance-leppe (replica) på bilen i løpet av neste år. Tenkte å lakkere opp fronten da, så kan vel passe å få lakkert og montert leppe samtidig. Så i alle fall pent ut på denne bilen her som annonseres på finn.no :) 

34_510008834.jpg

34_980371659.jpg

34_1776689045.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har dukket opp litt knirking hos meg også nå, har hørt at det har skjedd flere så kanskje noen har noen tips til hva som kan hjelpe? For meg så knirker det litt i høyre sidepute på førerstolen (komfortseter), altså når jeg flytter meg i setet, samt at det knirker konstant fra holderen til sikkerhetsbeltet (der man fester den). Any takers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trivelige ord :) 

Jeg fikk tilbud om Eibach også da jeg kjøpte fjærer fra Baan Velgen i Nederland, men valget falt på AC Schnitzer rett og slett fordi selger anbefalte meg denne pluss at den heller ikke senket så mye som Eibach mener jeg å huske. Så jeg tror Eibach også skal passe med EDC, siden jeg sendte chassisnummer til selger som da kunne tilby meg litt forskjellige alternativer fra forskjellige produsenter, deriblant Eibach.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Spacegrey525d skrev:

Allright :) Takker! 

Har du godkjent senk og felger? Har samme type felger som du har, men valgte aggresivt ET bak. Fikk ikke de gjennom på EU kontroll hos Bavaria.. Håper felgene smetter rett innafor med litt senk bak...

Hvilket innpress har du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...