Walkabout Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Såvidt jeg vet er M-merkene på fremskjermene på LCI-modellene bare limt fast, på lik linje med modellbetegnelse, xDrive-merke også videre. Finner du frem en fiskesen eller f.eks. tanntråd og "skjærer" mellom lakk og logo så får du det lett av Fikk du bestilt sort M5-grill eller den med kromkant? Husker prisen i Norge på Performance-utgaven (sort høyglans) var rundt 4200 hos Bavaria da den var helt ny, så mulig den har sunket noe i pris nå. Var uansett halv pris i Tyskland hvor jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Da er mørke "skilt" bestilt samt M5-grill med logo. PS. Så at grillen var ekstremt dyr ett annet sted i tråden. GS Bildeler normal pris var ca kr 2700,- Jeg fikk denne til ca kr 2300,- Montering om en ukes tid PS. M-merker på forskjermene. Noen som vet om de bare er limt fast og enkelt kan fjernes? Som trådstarter sier. Vil gjøre det lettere med en hårføner for å varme opp limet. Husk også å vaske bort all limrester etterpå, ellers vil møkk sette seg fast. Vil anbefale en sitrus rens eller Label off fra biltema Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Da skal jeg prøve det.. Bilen er ellers kjøpt uten logoer så ingen M, X-drive eller andre merker på bilen utenom M-merker (i crome) på sideskjermer.Grillen er bestilt med M5 merke løst og i høyglans sort.2300,- er nesten halv pris på Bavariaprisen den gangen. har ingen planer om Tysklandtur og mva og frakt ville sikkert uansett gjort totalprisen høyere enn de 2300 det ble nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Hvorfor ikke se på ebay? Får vel kjøpt sånn uten logo der til en billig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Hvorfor ikke se på ebay? Får vel kjøpt sånn uten logo der til en billig penge. Har sjekket, og de som er ekte koste fra kr 2000,- til kr 4500,- Jalla fra Kina til kr 1000,- med mulig dårlig passform tar jeg ikke sjanse på. Logoen skal være med btw Ebay kommer mulig frakt, mva og gebyrer i tillegg. 2300,- for ekte vare og mulighet til å reklamere om det skulle være noe feil er ikke galt. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Har sjekket, og de som er ekte koste fra kr 2000,- til kr 4500,- Jalla fra Kina til kr 1000,- med mulig dårlig passform tar jeg ikke sjanse på. Logoen skal være med btw Ebay kommer mulig frakt, mva og gebyrer i tillegg. 2300,- for ekte vare og mulighet til å reklamere om det skulle være noe feil er ikke galt. 2300 for m performance lci grill er faktisk billig, da har den falt ned mye i pris. Du gjør det riktige, kun originalt som er det beste på disse bilene Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Alt er relativt, får mye gøy fra USA som er av samme kvalitet som originalt. Men personlig liker jeg den uten logo i grillen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 10, 2015 Forfatter Share Skrevet April 10, 2015 Jeg synes også den uten logo er mest clean forsåvidt, men så er det jo litt ekstra stas å ha originale deler, i alle fall på en såpass ny bil Kunne f.eks. sikkert kjøpt noen mye rimeligere LED interiørlys også, men valgte å gå for BMW sine originale - fint og mer naturlig lys gir de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Har sjekket, og de som er ekte koste fra kr 2000,- til kr 4500,- Jalla fra Kina til kr 1000,- med mulig dårlig passform tar jeg ikke sjanse på. Logoen skal være med btw Ebay kommer mulig frakt, mva og gebyrer i tillegg. 2300,- for ekte vare og mulighet til å reklamere om det skulle være noe feil er ikke galt. Hvilken side bestilte du grillen i fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Hvilken side bestilte du grillen i fra? Dro innom GS Bildeler i Bergen... De fant den hos BMW Norge og ga meg en fin pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 HeiaInnom GS Bildeler i dag for å hente grillen. De hadde fått feil (svart med crome rundt).De finner ikke i systemet den som er helt svart.Du hadde bestilt via BMW Norge?Har du ordrebekreftelse enda? Evnt varenummer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Heia Innom GS Bildeler i dag for å hente grillen. De hadde fått feil (svart med crome rundt). De finner ikke i systemet den som er helt svart. Du hadde bestilt via BMW Norge? Har du ordrebekreftelse enda? Evnt varenummer? Da er det ikke rart du fikk dem så billig! Her er varenummer for M-performance M5 grill til venstre og høyre side: 06 Trim grill, high-gloss black, front lft M PERFORMANCE 1 51712352807 06 Trim grill, high-gloss black, front rgt M PERFORMANCE 1 51712352808 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 E-post sendt til GS Bildeler med svar til meg om at dette er det jeg alt har (M-performance i svart som på bildet og ikke lik M5/550D).Har dere noe mer å komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 (endret) Jeg betalte 1800 kr for de jeg kjøpte ifjor (dobbel slats med crome kant) men jeg tok å folierte kanten så det ble en M Performance look. Synes det er veldig rart hvis M Performance grillen har falt ned såpass mye. Den kostet jo litt over 4000 for et par mnd siden men du fikk sikkert veldig god rabatt Endret April 14, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Jeg betalte 1800 kr for de jeg kjøpte ifjor (dobbel slats med crome kant) men jeg tok å folierte kanten så det ble en M Performance look. Synes det er veldig rart hvis M Performance grillen har falt ned såpass mye. Den kostet jo litt over 4000 for et par mnd siden men du fikk sikkert veldig god rabatt Den GS hadde fått tak i meg var M5 grillen i svart men med cromekant rundt. Veiledende pris hos de var ca kr 2700,- Jeg fikk denne for ca kr 2300,- Antar det er samme pris på disse to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå