Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Saltkjelen skrev:

Kjedelig med leppen, men enda godt man er sikret gjennom gode betalingsløsninger. Ellers høres DAB-planene greie ut, men kjør istedet på med NBT Evo når du først skal bytte. Da får du nok virkelig følelsen av ny bil. :)

e7a32b6s-960.jpg

Er det nye iDrive-enheten fra G-serien det? Visste ikke at den passet på F11. Ja, jeg må nok ta en prat med deg om det skal bli oppgradering av iDrive og koding på bilen, er helt fortapt ellers :) Får se an prisnivået på de ulike NBT-versjonene fremover og hva som blir tilgjengelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Walkabout skrev:

Er det nye iDrive-enheten fra G-serien det? Visste ikke at den passet på F11. Ja, jeg må nok ta en prat med deg om det skal bli oppgradering av iDrive og koding på bilen, er helt fortapt ellers :) Får se an prisnivået på de ulike NBT-versjonene fremover og hva som blir tilgjengelig! 

Jepp, men den tilbys også samtlige F-modeller, med unntak av F10/F11. Ja, noe får vi til om du blir å handle NBT/NBT-Evo. :)

15 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Dumt at man ikke få brukt touch funksjonen da.. Det er jo virkelig en av de store fordelene med den nye NTBen.

Touch på skjermen du har i tankene? For min del kunne jeg ikke brydd meg mindre om akkurat denne funksjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Walkabout skrev:

På G11 (og 2017 modeller av andre BMW'er) er det iDrive 5.0, mens på G30 er det allerede oppgradert til iDrive 6.0. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke helt komfortabel med NBT-Evo på G11, synes NBT som er på blant annet F11 LCI og F15 er veldig grei og oversiktlig og har et hendig menysystem. Er det så mange funksjoner som er nye på NBT-Evo i forhold til NBT egentlig, utover touch og CarPlay? Ser jo for meg at det antakelig er betydelig rimeligere å få tak i en vanlig NBT også, i alle fall nå de neste par årene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Sier du det? Jeg synes touch funksjonen er helt genial jeg :) 

Tja. Den er sikkert helt grei, men hva gjør touchen som iDrive-kontrolleren ikke gjør? Du må sitte fremoverlent for å nå frem til skjermen og skjermen blir flekkete. Det fremstår mye mer intuitivt å fikle med iDrive-kontrolleren enn å rote bort på skjermen hvor man ikke har kontroll på hva man trykker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Tja. Den er sikkert helt grei, men hva gjør touchen som iDrive-kontrolleren ikke gjør? Du må sitte fremoverlent for å nå frem til skjermen og skjermen blir flekkete. Det fremstår mye mer intuitivt å fikle med iDrive-kontrolleren enn å rote bort på skjermen hvor man ikke har kontroll på hva man trykker på.

Der er jeg helt enig, og jeg glemte å presisere at jeg synes den er genial når man står stille å skal bruke idriven. Under kjøring så brukte jeg Idrive kontrollen, men når man står stille og f eks skal plotte inn noe på navien så synes jeg touch var helt genialt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...