Freakshow Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 så veldig bra ut med lakerte kalippere! hvordan lakk brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 2, 2015 Forfatter Share Skrevet April 2, 2015 Takk for det Kjøpte en ny calipperlakk de hadde fått inn på BilXtra på Stoa (ca 150 kr for 400 ml) og gikk over med varmebestandig klarlakk fra Motip etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 så hvertfall knall ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 3, 2015 Forfatter Share Skrevet April 3, 2015 (endret) Fått på svarte N-merker også, synes det gjorde seg. Endret April 3, 2015 av Walkabout Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Dette ble flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 merkelig hvordan så små detaljer utgjør så mye! ^^ ble kjempe bra! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Takk for det Kjøpte en ny calipperlakk de hadde fått inn på BilXtra på Stoa (ca 150 kr for 400 ml) og gikk over med varmebestandig klarlakk fra Motip etterpå. Hadde tenkt å gjøre det samme selv, bare med blå farge så takk for tipset Gjorde du noe forarbeid før du spraya på eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 3, 2015 Forfatter Share Skrevet April 3, 2015 Gjorde litt forarbeid før jeg gjorde det første gangen i fjor, så trengte bare gå kjapt over i år. Er smart å gå over med sandpapir etc. slik at overflaten blir glattest mulig - da fester lakken seg bedre og skitten fester seg mye mindre. Også fjerne eventuell "grease" (har glemt det norske ordet) som klossene av og til er smurt inn med Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Fått på svarte N-merker også, synes det gjorde seg. Heia Hvordan har du fått endret til svart her? Skulle gjerne kopiert deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Har bestemt meg for å selge frontleppa, da jeg føler det blir akkurat litt lavt for mitt bruk nå som bilen også er senket. Ser utrolig rått ut. Den er lakkert profesjonelt i gloss black av en som kom på andreplass i NM i lakkering, så meget god lakkeringsjobb. Passformen er også bra! Går for 3000 kroner, eventuelt bud. Ta kontakt på PM i så fall. Er aldri montert på bil, så 100% strøken. Hvor har du fått tak i denne grillen? Stemmer det at det er M5-grill med m-emblem (ikke M5)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Hvor han har fått tak i grillen står beskrevet flere steder i denne tråden - den fåes kjøpt alle steder som selger originale deler. Det er en original grill fra M5 LCI, hvor 5´er merket er tatt av og M´en sentrert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 Jan: Svarte N-mrker får du kjøpt ved å gå inn på "N-merker" på facebook, der sender du en PM også betaler du inn på konto så får du det tilsendt Det er riktig som Saltkjelen skriver - jeg har kjøpt en original M5 LCI Performance-grill, jeg har bare fjernet 5-tallet selv og sentrert M'en. Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Jan: Svarte N-mrker får du kjøpt ved å gå inn på "N-merker" på facebook, der sender du en PM også betaler du inn på konto så får du det tilsendt Det er riktig som Saltkjelen skriver - jeg har kjøpt en original M5 LCI Performance-grill, jeg har bare fjernet 5-tallet selv og sentrert M'en. Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Utrolig pen F11! Ta en titt på min i linken under her om du vil! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 (endret) Da er mørke "skilt" bestilt samt M5-grill med logo.PS. Så at grillen var ekstremt dyr ett annet sted i tråden.GS Bildeler normal pris var ca kr 2700,-Jeg fikk denne til ca kr 2300,-Montering om en ukes tid PS. M-merker på forskjermene. Noen som vet om de bare er limt fast og enkelt kan fjernes? Endret April 9, 2015 av Jan Huus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå