wrnr1 Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Hehe okey nei syns vinterdekkene virket overraskende bra men vinteren har jo bare så vidt begynt Sent from my iPhone using Tapatalk Tror mange "billig-merker" kan være like bra som flere av de dyrere merkene, bortsett fra at de blir slitt (mister pigger og mønster) kjappere + at de blir kjappere gamle (harde og dermed glatte) Den erfaringen hadde iallfall jeg på vinterdekkene på gammelbilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 22, 2015 Forfatter Share Skrevet November 22, 2015 jo du har nok et godt poeng! ^^ men holder disse i 2-3 sesonger så klager ikke jeg! wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2015 Til en vask av bilen i dag ^^ det trengte den for å si det sånn!! Fy det er deilig å se gørra bare rense av! Produktene som ble brukt var Prickbort SurfexHD 1-20 Smartwax sjampo Rim7 Og quick detailer for å få litt mere glans mens jeg tørket bilen ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Kan du ikke bytte ut lykteinnsatsen til sort? ser 10 ganger bedre ut. R4F431 RAFAEL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2015 hadde egentlig en liten plan om å lakere de eller plasidippe de samt alt annet inni der se bort ifra reflectorane trur det kunne blitt bra! også legge på den lyseste sot filmen på blink og lykter, samt bytte tåkelys med sorte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Akkurat slik jeg ville gjort det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2015 hehe trur det hadde blitt bra! anyway skal sies at bildene lyver her da! bilen så var mye mere skitten en på bildene! men der igjen iphone 6 bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Den rengjøringsprosedyren du har gjort ,føles godt uten tvil. Bare så synd at bilen blir like skitten etter kort tid. Må også si at den 330en du har der ,liker jeg. Akkurat sånn hadde den sett ut hadde jeg eid den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2015 Den rengjøringsprosedyren du har gjort ,føles godt uten tvil. Bare så synd at bilen blir like skitten etter kort tid. Må også si at den 330en du har der ,liker jeg. Akkurat sånn hadde den sett ut hadde jeg eid den. ja det er viktig! har jo nok produkter! men har slørvet noe ekstremt skal det sies! har ikke vært vasket på 3 uke!!! ja jeg burde skamme meg! ja det er helt jævlig! skal si jeg savner sommeren! takk for det sveigis! den ser penere ut på bilder en i virkeligheten som nesten alt annet hjulbuene bak skulle vel vært bytta, er bobler på kantene men veit ikke hvordan det ser ut under, tør ikke se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Er ikke bare bare å holde bilen ren for tiden, nei Vasket min 3 ganger denne uken, og blir jo møkkete allerede på veien hjem.. Menmen, gjør det jo i hovedsak for å holde saltet borte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2015 ja folk sier at det er unødvendig å vaske bilen fordi den blir jo like fort skitten! men det er jo hvertfall ny skit som kommer! og du får fjerna den gamle helvettes saltinga som legger seg på bilen! haha er det bare jeg som er så spessiel at når jeg ser at det er en saltebil foran meg så kjører jeg en helt annen vei bare for å ikke ligge bak den? xD sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Nei, gjør det selv Når jeg for en gangs skyld har kanaler som ikke er kjeks, så skal jeg beholde dem sånn! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 ja det er viktig! har jo nok produkter! men har slørvet noe ekstremt skal det sies! har ikke vært vasket på 3 uke!!! ja jeg burde skamme meg! ja det er helt jævlig! skal si jeg savner sommeren! takk for det sveigis! den ser penere ut på bilder en i virkeligheten som nesten alt annet hjulbuene bak skulle vel vært bytta, er bobler på kantene men veit ikke hvordan det ser ut under, tør ikke se Viktig å få vekk dritten ja.. Her trenger ingen å skamme seg.Er helt normalt dette å ikke vaske hver binda dag . Ser du nevner rust/penere på bilder/virkeligheten. Dette gjennspeiler igrunn 535en min og. Den har litt husbukk på hjulbuene enkelte steder .Men så trøster jeg meg med at dette er en helårsbil som blir virkelig brukt og. Her blir det ikke tatt hensyn til salt eller noe annet drapsmiddel for bilen. Men gir den sk6kkelig pleie en gang i uken og nå på 4 sesong i midt eie ,ser den ut til å overleve. Så gir jeg heller litt rustflikking og utbedring når vinter er over. Det jeg mener, er at ved nøye vedlikehold ,så tror jeg at bilene klarer seg vinteren gjennom. Og oppskriften du følger ved vask er gull på denne årstiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2015 Viktig å få vekk dritten ja. . Her trenger ingen å skamme seg.Er helt normalt dette å ikke vaske hver binda dag . Ser du nevner rust/penere på bilder/virkeligheten. Dette gjennspeiler igrunn 535en min og. Den har litt husbukk på hjulbuene enkelte steder .Men så trøster jeg meg med at dette er en helårsbil som blir virkelig brukt og. Her blir det ikke tatt hensyn til salt eller noe annet drapsmiddel for bilen. Men gir den sk6kkelig pleie en gang i uken og nå på 4 sesong i midt eie ,ser den ut til å overleve. Så gir jeg heller litt rustflikking og utbedring når vinter er over. Det jeg mener, er at ved nøye vedlikehold ,så tror jeg at bilene klarer seg vinteren gjennom. Og oppskriften du følger ved vask er gull på denne årstiden. nei er vel kanskje ikke det? men rust er jo kjedelig ødelegger så mye av utseende på bilen men blir vel forhåpentligvis fiksa etterhvert når man får litt bedre råd ^^ ja bilen brukes jo hele året så må jo bare være flink og vaske det så det ikke ruster helt vekk hvertfall! oppskrifta fungere knall den bare viktig og ta en SKIKKELIG vask før vinteren og legge på voks så gjør det jo halve jobben resten av vinter halvåret ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 var jo grusomt skitten din blei da. Legge god canubra-voks så slipper du slikt. Tur-retur Ålesund-Kr.sund og bilen min var på langt nær så skitten etter å kjøre i slush heile vegen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå