Hefner Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Hei Etter at min siste e39 ble kjørt på hoggeren så har jeg nå fått tak i en ny e39 igjen Har virkelig sansen for e39 så var ikke vanskelig valg og kjøpe bil igjen, men ville nå ha en litt kvikkere bil en min forige 520 IA.Har nå hatt denne bilen siden November men ikke rotet meg til og lage tråd om den før nå. Bilen hadde en fin historie så bestemte meg fort for og ta turen til saft bygda (Sogndal) og hente den. Litt om Bilen da: Det er en 2003 525D M-sport Produsert 01.08.2003 Black Sapphire Metallic Bilen er chippet og yter vel i overkant av 200hk. Fungerer veldig bra i hvertfall. Registrert første gang i Norge20.04.2007 Bilen ble Importert fra Tyskland i 2007 og har vært i samme familie her i norge siden da bilen har komplett servicehefte. Utstyrslisten: Code Standard EquipmentS202A SteptronicS520A Fog lightsS548A Kilometer-calibrated speedometerS851A Language version German Code Optional EquipmentS210A Dynamic stability controlS227A Sport suspension+lowered+ride-heightS249A Multifunction f steering wheelS261A Side airbags for rear passengersP337A M Sports packageS339A Shadow-LineS386A Roof railingS403A Glass roof, electricalS417A Roller sun vizor, rear doorS423A Floor mats, veloursS428A Warning triangle and first aid kitS430A Interior/outside mirror with auto dipS434A Interior trim finishersS469A Integrated child seatsS481A Sports seatS494A Seat heating driver/passengerS500A Headlight wipe/wash/Intensive cleaningS508A Park Distance Control (PDC)S521A Rain sensorS522A Xenon LightS534A Automatic air conditioningS609A Navigation system ProfessionalS644A Preparation f mobile phone w BluetoothS672A CD changer for 6 CDsS676A HiFi speaker systemS710A M leather steering wheelS715A M Aerodynamics packageS775A Headlining anthraciteS785A White direction indicator lightsS788A BMW LA wheel, IndividualL801A National Version GermanyS863A Retailer Directory EuropeS879A On-board vehicle literature GermanS970A Business Package S220A Self-levelling suspensionS431A Interior mirror with automatic-dipS473A Armrest frontS555A On-board computer V with remote controlS694A Provisions for BMW 6 CD changer Dette er første bilde jeg tok av bilen på vei hjem fra Sogndal. Det var en hærlig kjøretur over fjellet Var en kompis av meg som kjørte meg til saftbygda for og hente bilen. Hvilken planer har jeg for framtiden?: Denne bilen har jeg ikke store planer for, den skal kun vedlikeholdes og vaskes ihjel hehe. men noen ting blir gjort og har blitt gjort. - Har sotet alle rutene - Har hatt bilen på full tectylbehandling (kommer bilder senere) - Har fjernet swirl flaps Vi skulle en weekend til Danmark i november og fikk da handlet noen M sport felger med piggfrie dekk til en grei penge hos en koselig drenge. Hadde kikket litt rundt på nett her i Norge men var vanskelig og få tak i akkurat da jeg skulle ha. Ble da skifting av dekk i en skolegård i nærheten av der vi bodde M-Sport felgene sitter som et skudd på disse bilene. Nå litt bilder fra hvordan bilen er i dag: Skvettlapper er knall Ron Jeremy, Andy520iA og mossing 92 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Oh yes black sapphire Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Meget flott vogn med en perfekt lys front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Den så meget pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Grom E39 hef! Rett motor og farge, E39 holder seg fantastisk bra! Hva skjedde med gamle bilen. Btw, ja er ofte forbi gjemsø, arb veien min det, skal blinke på deg når jeg ser deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Den var utrolig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Meget flott vogn med en perfekt lys front Takk for det du Liker selv lysene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Den så meget pen ut Takk Takk er fornøyd med den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Grom E39 hef! Rett motor og farge, E39 holder seg fantastisk bra! Hva skjedde med gamle bilen. Btw, ja er ofte forbi gjemsø, arb veien min det, skal blinke på deg når jeg ser deg! Hei og takk for det Jeremy Svart er pent det når det er rent og pent. Veldig fornøyd med denne ja, kommer til og ha E39 leeeenge jeg, fantastisk bil til en liten penge. Den gamle bilen ble skrotet, fikk en ganske stor skade bak på den så var ikke noe og koste på. Bor jo i rekkehusene ved skobi jeg, så hvis du har øynene åpene når du kjører burde du se bilen om den ikke står i garasjen. Har du tråd på din også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Nydelig E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Nydelig E39 Takk for det du, hyggelig og høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Montert Bakvinge. Fikk endelig rotet meg til og få litt lakk på og montert vinga som jeg tok fra den andre bilen før den ble spiker. Disse bilene må i mine øyne ha denne vinga, er grisefint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Hei og takk for det Jeremy Svart er pent det når det er rent og pent. Veldig fornøyd med denne ja, kommer til og ha E39 leeeenge jeg, fantastisk bil til en liten penge. Den gamle bilen ble skrotet, fikk en ganske stor skade bak på den så var ikke noe og koste på. Bor jo i rekkehusene ved skobi jeg, så hvis du har øynene åpene når du kjører burde du se bilen om den ikke står i garasjen. Har du tråd på din også eller? Jada, her er tråden, men ikke kommet "helt" igang ennå! http://bimmers.no/topic/781575-bmw-x1-20da-kjøpt/ E39 i sine siste år er fremdeles en meget kapabel bil, mye klassisk BMW for pengene. Du har rett motor også, og det er fin lyd i disse. Hadde en 01 530dat selv, morsom bil, sort den også, aktive komfortseter husker jeg den hadde. Planer med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Ser ut som et fint eksemplar e39 dette Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå