Margeir Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Flott E39 må si jeg digger selv E39 mye "bang for your buck" Måtte selv kjøpe E39 med større motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 Meget riktig e39 dette, helt etter min smak. Anbefaler deg å investere i m5 speilene på den. Det gjorde jeg på min, og det blir en helt annen bil. Vel verdt pengene( ikke dyrt), og det vil sette prikken over i'en på denne nydelig maskin! Hei og takk for fin tilbakemelding, klart jeg har vurdert m speil og skal ikke se det kommer en eller annen dag. Nå har jeg handlet en haug med bilpleie produkter så får vente litt med evt M speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 Flott doning med suveren motor! Takk for det du... Digger motoren selv ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 Flott E39 må si jeg digger selv E39 mye "bang for your buck" Måtte selv kjøpe E39 med større motor Takk for det. Har du handlet ny sier du eller har du fremdeles din 523? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet Juli 20, 2014 Share Skrevet Juli 20, 2014 Takk for det. Har du handlet ny sier du eller har du fremdeles din 523? Handlet en ny E39 528it manuell med bare 180.000km på telleren 2000 model http://bimmers.no/topic/785443-min-bmw-e39-528i/ Min gamle 523 måtte jeg sende på høggern rusten tok den fullstending nådde nesten 400.000km på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 1, 2014 Forfatter Share Skrevet August 1, 2014 Fått handlet litt bilshine produkter nå så blir vel en runde med bilpleie en dag regner jeg med. Ingvaldsen, Freakshow, aalgaard og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 tror ikke jeg har vært inne på tråden din pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 tror ikke jeg har vært inne på tråden din pen bil Neivel? men da var det jo jaggu på tide da takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 Da var vi igang med og gi gammle bimmern litt pleie før den harde vinteren kommer. Guttungen syns det ble blankt ja Bimmer fan og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Da var vi igang med og gi gammle bimmern litt pleie før den harde vinteren kommer. Guttungen syns det ble blankt ja 2014-08-09 14.13.22.jpg Fint speil. Har du tid til å ta en liten Brun X også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Fint speil. Har du tid til å ta en liten Brun X også? hehe trodde din var bonet ferdig jeg? Har et par andre biler jeg skal shine opp nå. Så trokke jeg får tid til din altså . Og jeg er langt fra noe proff på dette så du fikser det nok like greit selv. Men mye arbeid er det, det er helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Ble omsider ferdig med en shine før vinteren, var godt og få gjort det. brukte vel ca 20 timer på poleringsjobben. Fjernet 525 D merket, syns det ble bedre uten? Blankt ja Digg og se vannpærlene igjen Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 pen bil med herlig motor! sette på to rette endestusser på denne må vel vere prikken over i-en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Ble meget bra. Hva slags produkter bruker du hef? Skal få til en shinnings i høst, det hører med. Men er ikke i nærheten av nivået ditt, en flott bil ble lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Ble meget bra. Hva slags produkter bruker du hef? Skal få til en shinnings i høst, det hører med. Men er ikke i nærheten av nivået ditt, en flott bil ble lekker! Jeg hadde ikke noe særlig utstyr fra før så kjøpte det meste nå... brukte Menzerna Polish og jeg syns den var grei og jobbe med, men som sagt jeg er ikke så erfaren på dette enda. Kestrel Deltalyo DAS-6 DA gjorde poleringsjobben for meg. Nivået mitt Lasseh er du lett også på... bare bruke laaaaang tid så klarer alle dette. Så neste jobb blir innvendig..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå