Hefner Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Dette ble bra Ole! Alltid likt de felgene, er de til E38 orginalt? Takk. Har også altid likt de felgene. Også så enkle og vaske Nei orginalt på E65 disse. Litt vanskelig og få tak på men fikk jo tak i ett sett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 Måtte Knipse noen Mobil bilder i dag med vinterfelgene på. Digg med nesten helt strøkene M sport felger Og ja, er litt plagsomt den lakkskaden tobiasw og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 Etter dagens vask Saltkjelen og tobiasw reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Rå vinterhjul! Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Nydelig skute Ole. Sett deg langs veien og den E39 er et flott skue! Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Min har helt identisk vinterstuk. Nydelig touring du har. Svart er pent på E39. Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 14, 2015 Forfatter Share Skrevet November 14, 2015 Rå vinterhjul! Takk for det du... ja pene de style 66 felgene,passer perfekt på e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 14, 2015 Forfatter Share Skrevet November 14, 2015 Nydelig skute Ole. Sett deg langs veien og den E39 er et flott skue! Takk for det Ron sett meg? jeg ser aldrig deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 14, 2015 Forfatter Share Skrevet November 14, 2015 Min har helt identisk vinterstuk. Nydelig touring du har. Svart er pent på E39. takk for det Heggem, ja svart er pent men det må være rent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 Takk for det Ron sett meg? jeg ser aldrig deg. Jeg kjører så mye rart om dagen, E36, E84, E46, E70, F48 osv, så ikke så rart det Skal gi hornet et trykk neste gang Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 Bare og glede seg til vår. RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 (endret) Å fyyy Specs? Endret Januar 18, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 M parallell 8,5 og 9,5x19. Letet år og dag etter slike felger og endelig fikk jeg tak på. Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Nice, kommer til å bli sykt bra! Sikler på slike selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 Nice, kommer til å bli sykt bra! Sikler på slike selv. Ja bare og begynne og lete, ikke veldig lette og få kloa i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå