williamwiers Skrevet Februar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2016 4 minutter siden, Frode D skrev: Hvor fikk du tak i coilovers? Eller har du kjøpt nytt kanskje? Min fetter kjøpte en del av lageret til m-teknikk(lå på fb) og deriblant lå det coilovers tll e90 der var vell 10 fangere til e39/e60/e46 og 6-7 coiloversett til e90/e39/opel/vw, bare ett sett til e90 då :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Skjønner. Har kjøpt noen brukte bilstein, men frykter jeg er blitt svindlet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2016 Åå? Hvordan då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Tror jeg skal vente litt med å legge ut så mye om det. Men har ingen god følelse på at delene kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2016 Skjønner :/ får håpe på det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2016 (endret) Kantene er endelig i hus etter litt frem og tilbake coilovers blir montert på e90'n i morgen! Endret Februar 17, 2016 av williamwiers danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 Har du CVC-koden fra baksiden så man får bestilt ting med kortet ditt? Nyheim og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2016 6 minutter siden, E.C. skrev: Har du CVC-koden fra baksiden så man får bestilt ting med kortet ditt? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 Greit å få sladdet infoen når man legger ut Kantene ser bra ut! Hadde du dem inne til shining eller retting også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2016 17 minutter siden, E.C. skrev: Greit å få sladdet infoen når man legger ut Kantene ser bra ut! Hadde du dem inne til shining eller retting også? Ja, tenkte ikke over det kantene er helt nye så ikke gjort noe med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2016 Slenger ut bilder av e90'n andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 Gratulerer med ny bil. Meget pent i hvitt disse bilene. Gled deg til å få på Led lys i fronten, bilen blir plutselig mange år yngre. Tipper du er veldig fornøyd med såpass moderne bil, jeg synest hvertfall E36'en min plutselig ble veeeldig gammel i forhold til nye E92'en :). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2016 6 minutter siden, Wazu skrev: Gratulerer med ny bil. Meget pent i hvitt disse bilene. Gled deg til å få på Led lys i fronten, bilen blir plutselig mange år yngre. Tipper du er veldig fornøyd med såpass moderne bil, jeg synest hvertfall E36'en min plutselig ble veeeldig gammel i forhold til nye E92'en :). Takktakk liker disse best i hvit ja. veldig stor forskjell til e36'n ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2016 Halvtime så er den nedpå bakken igjen og kvitt høydeskrekken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2016 Testtur unnagjort og det funker bra 👍🏼 litt stivere enn m-sport understeller men ca samme høyde blir heller å skru litt mer ned når 19" hjula kommer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå