williamwiers Skrevet Mars 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2016 12 minutter siden, E.C. skrev: Den er kjip :\ Merket på min at jeg fikk mer møkk på bilen da jeg gikk over på felger som stakk mer ut, men det er kanskje ikke så mye forskjell. Merker dog fort på en hvit bil. Ufattelig hvor fort den blir skitten spessielt på saltlaken i bergen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 ble kjempe bra med rondellene da! blir rondellene sommerfelger også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 Salt spares det ikke på nei, i dag har noen greid å strø noen kilo på tørr asfalt her på jobben, ligger i små hauger her og der williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2016 8 minutter siden, Freakshow skrev: ble kjempe bra med rondellene da! blir rondellene sommerfelger også eller? usikker der, får se an på skatten i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 hehe okey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 Ble tøft med Rondell De skulle kanskje vært 19", eller bilen litt lavere, men da begynner du vel å nærme deg ubrukelig høyde siden du bruker bilen daglig på Bergens veier E90'en din så rimelig skitten ut i dag ja Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mars 5, 2016 Share Skrevet Mars 5, 2016 Om du ser litt optimistisk på det, så er det ikke mange som kjører med stål på E90 Flott E90 forresten! williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2016 14 timer siden, DanielStance skrev: Ble tøft med Rondell De skulle kanskje vært 19", eller bilen litt lavere, men da begynner du vel å nærme deg ubrukelig høyde siden du bruker bilen daglig på Bergens veier E90'en din så rimelig skitten ut i dag ja Litt lavere kunne og blir den framme hehe, trengte en vask ja Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2016 Fått på grillramme på e36'n idag og random snap eg fikk😎 Bendik Kjellevold, Daniel. og MarcusSteffensen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2016 tok noen bilder nettopp av e90'n den trenger desperat litt mer senk framme, men veldig fornøyd med fitmenten! Daniel. og thomaleo reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 3 minutter siden, williamwiers skrev: tok noen bilder nettopp av e90'n den trenger desperat litt mer senk framme, men veldig fornøyd med fitmenten! rett og slett grom den bruksvogna di!! misunner deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 En liten tanke ned foran så har du perfekt høyde på en bruksbil. Er Rondellene vinter- eller sommerhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2016 1 time siden, Frode D skrev: En liten tanke ned foran så har du perfekt høyde på en bruksbil. Er Rondellene vinter- eller sommerhjul? Ja, det var planen vinterhjul no ihvertfall, men er desverre bare noen eg låner av en kompis prøver å få solgt lm hjula for å kjøpe noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 Sittin' pretty! Men du skulle ha rettet opp potta di, så litt dumt ut med den sånn "sidelengs" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2016 20 minutter siden, Gabz skrev: Sittin' pretty! Men du skulle ha rettet opp potta di, så litt dumt ut med den sånn "sidelengs" Eg har selv gjort det, og den forblir sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå