williamwiers Skrevet September 13, 2016 Forfatter Share Skrevet September 13, 2016 (endret) e90'n har fått ny frontfanger etter en tur på jæger kokstad etter at den har fått hilse på ett hengerfeste.. Men den er no solgt, blir henta idag e36'n er trillt ut av lokalet og skal flyttes hjem, for så å begynne på litt demontering. Fått handla inn frontfanger, frontbjelke, rammen bak grillrammen og har ny lykt liggende. Bakfelgene skal splittes og inn med 7" tønner, står på 6" tønner no Endret September 13, 2016 av williamwiers MarcusSteffensen og Bendik Kjellevold reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 13, 2016 Share Skrevet September 13, 2016 Tydeligvis skjedd litt her siden sist..;). Godt du har fått lappen tilbake og kan holde på litt med bilen igjen. Ser den har fått seg en smell foran og. Men denne er i gode hender og havner vel på veien igjen vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 13, 2016 Forfatter Share Skrevet September 13, 2016 40 minutter siden, sveigis skrev: Tydeligvis skjedd litt her siden sist..;). Godt du har fått lappen tilbake og kan holde på litt med bilen igjen. Ser den har fått seg en smell foran og. Men denne er i gode hender og havner vel på veien igjen vil jeg tro Ja, kommer på veien igjen men mange planer så usikker på hvor tid den kommer tilbake på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 13, 2016 Share Skrevet September 13, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2016 Bilen er komt hjem i garasjen og har startet demonteringen skaffet ny frontfanger, frontbjelke(vet ikke om denne trengs å bytte endå men fikk den gratis) og strøkent panser. La inn bestilling idag på nye facelift skjermer, innerskjermer, blinklys på siden og HF, div pakninger og klips/festemateriell Bakfelgene er under splitting til fordel for 1" breiere tønner. Mulig det blir 0,5" breiere tønner framme om eg skulme komme over noen.. blir ikke å kjøpe mye. Nye dekk på alle 4 hjulene blir bestilt når felgene er klar. Så litt bilder av hvordan den står no: BjornarHS, Bendik Kjellevold, Torek og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 hvordan kræsjet du? bilen din har blitt utrolig kul! Lyst å selge meg bakluke spoileren som du var usikker på å montere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2016 8 timer siden, Enes Yakici skrev: hvordan kræsjet du? bilen din har blitt utrolig kul! Lyst å selge meg bakluke spoileren som du var usikker på å montere? Takk Den kan du få kjøpe bare å sende en pm så kan vi bli enig om pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 6, 2016 Share Skrevet Oktober 6, 2016 Herregud å brei den bilen virker foran :). Altså knalltøff :). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2016 58 minutter siden, sveigis skrev: Herregud å brei den bilen virker foran :). Altså knalltøff :). Er litt brei med de hjulene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2016 Pakken kom idag fikk demontert litt mer på fronten. thomaleo, danskiii, hsd og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 21, 2016 Forfatter Share Skrevet November 21, 2016 (endret) Ikke skjedd mye her tiden går i fagprøve og samling av deler/sparing til lakk. Bestilte aircups for ca. 2 uker siden, så er vell her snart.. Aircups for å slippe å ta nedi på humper/dårlig vei. Ellers er eg og en kompis er på leit etter lokale, så håper vi finner dette før vinteren tar skikkelig fatt her på vestlandet legger ved bilde fra bud i sommer: Endret November 21, 2016 av williamwiers thomaleo, Maggi93 og MarcusSteffensen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 Hvilke air cups kjøpte du? Og hvilket styringssystem skal du bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 21, 2016 Forfatter Share Skrevet November 21, 2016 (endret) 24 minutter siden, Frode D skrev: Hvilke air cups kjøpte du? Og hvilket styringssystem skal du bruke? Kjøpte kit'et til stanceparts, snakket med en som har det og han var no fornøyd med det Styring er eg usikker på endå, blir sikkert enkelt rele styrt også bruke en knapp tilsvarene setevarmer for orginal look. Er jo bare framme, så komplisert trenger det ikke å være var ikke så fan av uttakene på tanken, så mulig eg bruken en annen tank. Endret November 21, 2016 av williamwiers danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 Samme som jeg har tenkt å bestille. Har liggende to ventiler om du er interessert i det. Skal ikke bruke de, da jeg heller vil bruke en manifold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 1 time siden, williamwiers skrev: Ellers er eg og en kompis er på leit etter lokale, så håper vi finner dette før vinteren tar skikkelig fatt her på vestlandet Hvor tenker dere å prøve finne lokale? Er på jakt etter det jeg også, sårt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå