PenguiN- Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 http://www.regjeringen.no/nb/dep/bld/dok/regpubl/otprp/2007-2008/otprp-nr-55-2007-2008-/11/1/2.html?id=510344 ut ifra det jeg kan lese så virker det som det GS gjør når de har "kampanje" på f.eks felger året rundt er ikke helt i vater med loven ? eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Nei, de må jo bevise at felgene har blitt solgt til hva som står som veiledende pris. Blir litt som skeidar og sofabransjen som hvert år har smålurt forbrukere på "tilbud". Elektrobransjen har jo også sine svin på skogen. Prisgaranti om man finner samme vare i annen butikk, men så er man eneimportør... Må holde øya åpne og finne ut om det er verdt prisforskjellen osv. For meg er GS litt som komplett. Andre steder kan nok være billigere, men orker ikke å handle fra 4 ulike steder for å spare 500 Nkr. Nå har ikke jeg handla for titusenlapper enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Har handlet en god del småting hos GS siste åra, og de har vært billigest alle gangene. Koed har svinedyr frakt, selv for småting. GS er nok dyrere på det meste, men ofte blir det billigere, også pga. frakta. K-E reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Ikke glem leveringstiden. Har GS delene på lager så bruker jeg å motta de dagen etter her i Ålesund. Koed trenger minst en uke. Ofte jeg bestiller en helg, og mottar delene mandag eller tirsdag uken etterpå. Latterlig dårlig leveringstid med tanke på hvor mye du betaler i frakt hos de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Er vell posten som er treig? Klart det tar lengre tid fra Koed enn vist jeg hadde bestilt fra Gs i Bergen. Da skal vell pakken først til Oslo for omlasting (blir vell der overnatten) så til bergen og blir der over natten, så kommer den til meg.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Ikke glem leveringstiden. Har GS delene på lager så bruker jeg å motta de dagen etter her i Ålesund. Koed trenger minst en uke. Ofte jeg bestiller en helg, og mottar delene mandag eller tirsdag uken etterpå. Latterlig dårlig leveringstid med tanke på hvor mye du betaler i frakt hos de. Husk at alt blir sendt fra Danmark. Koed er kjappe på å sende ut, Posten som må ta skylden for evt. treg levering. Jeg er veldig fornøyd med Koed i alle fall. De få gangene jeg har handlet fra GS så har de ikke akkurat vært ultrakjappe de heller. Og det at de kjører kampanje på noe og så står det -30 i lagerstatus er vel ikke akkurat tegn på god planlegging...? Kampanje på noe populært = bestill inn litt mer enn normalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Bestilte fra Koed på fredag, endeleddet hadde dem på lager i Norge men masjetten måtte dem bestille fra Danmark. Alle delene ble sendt til meg igår Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Poenget var at leveringstiden er for lang i forhold til pris. Da burde de se etter alternative fraktmetoder, eller kutte prisen.. Komplett.no f.eks kan jo sende meg et kjøleskap raskere og billigere enn Koed kan sende et klips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Spoileren ble bestillt søndag kveld (natten til mandag 08.07.13. Kl 01:21)Koed måtte først bestille fra alpina. Så sende den til meg. Postkontoret mitt hadde den i dag (12.07.13 kl 14:19)Ikke værst leveringstid det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Hvor stor er prisen på frakt hos Koed kontra GS da? Si om du bestiller f.eks ett speil.. Jeg betalte 145kr i frakt for endeledd og mansjett, trodde det var en helt normal pris jeg Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Har gode erfaringer med både KOED og GS her i Oslo. Topp service hos begge hver gang. Sjekker hvem av dem som er billigst på det jeg skal ha og handler deretter. Trenger jeg varen med en gang så kjører jeg ned til GS. KOED hadde og skal få igjen (hvis ikke det er oppe allerede) en chat funksjon der dem hjelper finne riktig deler og slikt, herlig service! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Hvor stor er prisen på frakt hos Koed kontra GS da? Si om du bestiller f.eks ett speil.. Jeg betalte 145kr i frakt for endeledd og mansjett, trodde det var en helt normal pris jeg Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Jeg har betalt nesten 200,- hos koed for det meste, selv små ledningsstumper.. GS er konsekvent 90,-. Tar ca 3 dager fra de sender det fra Bud til jeg har det her, men av og til dem ikke er så raske og sende syns jeg. Og selvsagt må pakken stoppe en dag i Ålesund, hadde den ikke gjort det hadde det gått mye fortere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Koed tar 169,- for frakt (i teorien, beløpet varierer faktisk bittelitt, mulig deler av det er momsbelagt?), uansett hva man bestiller. Jeg savner et billigere alternativ her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Ja, blir dyr frakt for et par ledningsstumper.. Selv små ting.Derfor har jeg bestilt mye rart fra GS som ender med og være mye billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 siden nyttår har jeg betalt 137,- (edit: 138,75) i frakt hos koed, uansett vekt og størrelse (til Bergen). Alle* ble levert på døren, *der jeg ikke var hjemme ene dagen, og da ble det levert til postkontoret nedi gaten, så hentet det med en gang jeg kom hjem.Bestiller stort sett flere tunge og kostbare deler, så det er tusenlapper "spart" her og der. Har også E30Meet rabatten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå