Fahad Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Det der var helt rått! Passer disse til F10 også? Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Veldig pen og ryddig bil dette her, absolutt riktige oppdateringer Så ut som det var en fin tur dere var på også, kult at du legger det ut. Er gøy å lese reisebrev Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Passer 3 og 4 serien. er batterier med detektorer når du åpner dørene. Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Veldig pen og ryddig bil dette her, absolutt riktige oppdateringer Så ut som det var en fin tur dere var på også, kult at du legger det ut. Er gøy å lese reisebrev Støtter denne, og er enig! Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet September 2, 2015 Forfatter Share Skrevet September 2, 2015 Det der var helt rått! Passer disse til F10 også? Den uoriginale som HPVL postet, er til 5 serie. Veldig pen og ryddig bil dette her, absolutt riktige oppdateringer Så ut som det var en fin tur dere var på også, kult at du legger det ut. Er gøy å lese reisebrev Takker! Er på langturer man virkelig får kost seg med bilene våre. Ser frem til oppdateringer fra Nürburgring Støtter denne, og er enig! Takk takk Turbo-HF og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet September 2, 2015 Forfatter Share Skrevet September 2, 2015 Har også bestilt denne.(orginale). Vurderte M lyset på bakken når man åpner døra også. men fant ut at det ble for harry. (selv for meg...). Lenge siden du har bestilt? Hva fikk du oppgitt som leveringstid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet September 2, 2015 Share Skrevet September 2, 2015 Lenge siden du har bestilt? Hva fikk du oppgitt som leveringstid? Fikk beskjed av bilia at de sender meg sms når det er på lager. Det var i forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 (endret) Fikk beskjed av bilia at de sender meg sms når det er på lager. Det var i forrige uke. Æsj, fikk beskjed av dele lageret i dag om at alle bestillinger av listen er stoppet av BMW i Tyskland. Ingen som vet når produktet blir sluppet ut igjen (Min er bestilt i Kroatia.) Hadde vært gøy å høre om Bilia har noen andre "kontakter" Endret September 8, 2015 av Makky123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet September 25, 2015 Forfatter Share Skrevet September 25, 2015 (endret) Da har jeg fått satt på Lamin-X på lyktene Syns kanskje ikke så godt på alle bildene, da det ble tatt ute i sola Lamin-X "Tint" foran: Lamin-X "Smoked" bak og på sidespeil: Brukte Filmteam på Lørenskog etter tips fra Fahad. Raskt, billig og god jobb Endret September 25, 2015 av Makky123 Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 Dette så skikkelig bra ut! Dette må jeg få se i virkeligheten Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 Ble en pen oppgradering det. Nå må du bare få byttet til krom blinkpyspærer uten oransje gjenskinn og lakkere refleksene bak i bilens farge Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 Jeg stemmer for noen feeeete 20" felger! Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet September 25, 2015 Forfatter Share Skrevet September 25, 2015 (endret) Haha, faen det er ikke mulig!! En idiot som snakka med mobil som dulta litt borti bilen i kø kjøring. Heldigvis kun litt lakkskade. Det positive er at skjermen blir nylakkert på hans regning. Endret Mai 21, 2019 av Makky123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 (endret) Såpass ja, dette så sinnsykt bra ut! Alt går i ett med bilens farge! Synd jeg ikke fikk sett det live men det ser utrolig bra ut kjipt med skaden Endret September 25, 2015 av Fahad Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2015 (endret) Har hatt bilen inne hos Bilia noen dager for å fikse litt problemer på garanti [emoji4] - Det "tredje" bremselyset hadde sluttet å fungere. Her hadde det vært vannlekkasje og irr på alle kontakter. - Ulyd på høyre side framme når man kjører på ujevn vei. Her ble først foringer byttet uten at det hjalp. Så da byttet de tannstanga. I tillegg ble hele bilen oppdatert til siste programvare [emoji4] Glad det var garanti, totalprisen ble på ca 28000kr [emoji12] Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Mai 21, 2019 av Makky123 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå