Nytern Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2015 Jammen.. Har itj råa eller plassen til bil nr4 Noen her inne, redd den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 Va var prisen? Måtte faktisk legge deg til på snap i stad nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 hadde jeg hatt råd til å ha to biler, så kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Hoi! 12 lapper mener jeg den kostet.. Valgets kvaler! 265/35-18 eller 255/35-18? 255 er jo det fornuftige valget, men jeg har så lyst til å pushe litt! Gøy med noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 To-Sekstifem : ) Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 Hoi! Ble E39 til Tønsberg! Ting har virkelig skjedd i denne bilens liv de siste dagene. Bytte av skiver / klosser samt etterkontroll etterfulgt av oljeskift OG bytte av dører passasjerside! Takk for god hjelp, Bmw-hviskeren Fredag henta jeg skilter, rydda ut masse deler og pakket inn bagasje for helgetur til Tønsberg. Dristig. Bilen gikk upåklagelig hit, makan til cruisemaskin! Ja, så stolt var jeg av bilen at jeg gråt en skvett.. Mata på forbi etpar vogntog og bare nøt fruktene av mitt arbeid.. Ahh, så herlig med bensinsekser! Fruen mener jeg er sær, gråter aldri og velger å gjøre det pga en gammel Bmw Shattered og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 gratulerer med skilt! hva gjorde du i tønsberg? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Bilen din er fin den Hvor holder du til egentlig? Hører ikke UE skilter til Ålesund eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Gratulerer med skilter får man vel si Det har blitt gjort ett stykke godt arbeid for å få denne i den stand den fortjener, fremstår som meget ryddig og pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Ser ut som en ryddig kriger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 (endret) Freakshow: Tusen takk! Hotellhelg grunnet konfirmasjon, fruen mente vi burde ta oss en hotellhelg istedet for tur / retur regimet jeg foretrekker Vi er her enda, nettopp returnert til rommet etter å ha tatt tempen på byens uteliv. Interessante greier! Daniel: Hoi, takk! Jeg bor øverst i Hedmarksgokk! Tynset! Bilen tilhørte en sjømann fra Mørekysten et sted, han kræsja'n i fylla. Fysj! Fredrik90: Takk! Skal sies at det gjenstår en hel del, stortsett lakkrelatert. Den kommer seg ihvertfall, og rust er den stortsett skånet for Målet er jo "strøken" bruksbil, den nærmer seg foreløpig 50m-strøken Men det skal sies,herlig å kjøre smooth 5er med ting på stell. Scoot: Takker! Står som sagt igjen endel, men det får jeg ta med tia.. Drømmer om speil førerside i Aspensilver Endret Mai 9, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Daniel: Hoi, takk! Jeg bor øverst i Hedmarksgokk! Tynset! Bilen tilhørte en sjømann fra Mørekysten et sted, han kræsja'n i fylla. Fysj! Åja Så du fikk ikke nye altså? Tynset har jo HH og HF. Hvilken modell er den egentlig? Du har sikkert skrevet det noe sted, men har vel gått meg hus forbi. Kjøretøyopplysninger sier bare "BMW -", slik som med min 520ia eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 Hmm,så det finnes muligheter for å få nytt skiltnr? HF er korrekt! Synes uansett det er litt sjarm å beholde originalnr'et Dette er en 99mod, 520 rørepinne edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Hmm,så det finnes muligheter for å få nytt skiltnr? HF er korrekt! Synes uansett det er litt sjarm å beholde originalnr'et Dette er en 99mod, 520 rørepinne edition Vil da tro du kan dra til din lokale trafikkstasjon å få kjøpt nye skilter med nr som hører til Tynset. Selvfølgelig ikke gratis. WilliamW gikk jo fra PP (Kristiansand) skilter til SV (Bergen) da han mistet ett skilt for en stund siden. Så du har manuell altså Føler det er veldig mange autolat E39 her i Norge. Stod noe lignende i en salgs annonse for en E39, så skulle nesten tro manuell var en raritet blandt Norske E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Vil da tro du kan dra til din lokale trafikkstasjon å få kjøpt nye skilter med nr som hører til Tynset. Selvfølgelig ikke gratis. WilliamW gikk jo fra PP (Kristiansand) skilter til SV (Bergen) da han mistet ett skilt for en stund siden. Så du har manuell altså Føler det er veldig mange autolat E39 her i Norge. Stod noe lignende i en salgs annonse for en E39, så skulle nesten tro manuell var en raritet blandt Norske E39. Enig, og ja, jeg tror faktisk det er det. Folk ville jo har "best mulig utstyrt kjøremaskin" da disse var nye i Norge (IDIOTERRRRR!!!), siden det er "luksusklassen". Nytern: hvor i Tønsberg er de bildene tatt? Parkeringshuset er hverken Farmandstredet eller noe annet jeg kan minnes i godbyen. Og byggefeltet kan være hvor som helst, haha. Hvis det er veldig interessant, skal jeg til Ringshaug i morra tidlig på dagen for å hente en annen tullegjøk her inne, så hvis det passer å slå av 5 min.. Men det MÅ være 5 min, for vi skal rekke noe haha. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå