Nytern Skrevet Juli 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2015 (endret) Ny mobil, nye bilder! Fysj, som jeg har hata kameraet på min ellers så gode Xperia Z2.Dette ble bedre! Synes jeg. Fin bil og, mtp at jeg ikke har vaska'n siden Mai. Ai, Facebook har herpa dem ser jeg.. Jaja.. Ut med dem læll. Leser noen under bildene? Ny BMW i neste uke en gang! Burde selge en av de jeg har, men jeg har ikke hjerte til det. Klarer liksom ikke helt å bestemme meg, har så mange gode minner med de. Uansett, LANGT hippere BMW denne gangen! Jeg har grandiose planer for'n! Endret Juli 30, 2015 av Nytern Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 30, 2015 Share Skrevet Juli 30, 2015 Hva du skal ha nå da? Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 30, 2015 Share Skrevet Juli 30, 2015 Synes det var utrolig gode bilder til å være mobil Så fort det er skumring ute og man skal ta bilde med IPhone så blir der noe kornete og fæle bilder... Hva slags BMW er det du har planer om? Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2015 (endret) Takktakk! Er en slik en LG G4 dette. Jeg har egentlig ikke sansen for LG, men siden kameraet etter sigende skulle være bra måtte jeg bare prøve å la fordommene ligge. Fornøyd så langt (Facebook derimot, ødelegger bilder) Altså, dette blir min første BMW med parkeringssensorer og aut. avblendbart speil! Ikke ny denne heller da, lurer på hvordan dette skal gå.. Sånn egentlig kunne jeg jo brukt de penga jeg bruker på å eie flere biler på èn skikkelig fin/ny en. Jaja.. Jeg har et slags morsinstinkt for pleietrengende biler tror jeg. Ellers er Compacten snaart EU-godkjent. Bytte etpar bremserør, mansjetter og bremseskiver så er den i samfunnets øyne OK. Ellers skal jeg behandle fangerne med no lurium sånn at de blir noen nyanser mørkere. Ja, samt kanelene da.. De skal få litt lett kosmetisk pleie samt et strøk lakk. Tror jeg beholder svart/rød-temaet denne rocker. Fruens bil, for henne er det viktigst at den fungerer. Forresten! Nye hjul! 16" med splitter nye sommerdekk til røverpris fordret tur til Klæbu i Laffen. Det var det verdt Endret Juli 30, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 30, 2015 Share Skrevet Juli 30, 2015 Du får kjøpe touringen min Men skal du holde det hemmelig frem til du får den bilen eller? Syns skjørtene på Grompacten skulle fått en oppfriskning hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2015 Haha, kanelene! Mente skjørtene. Makan.. Hoi, E34 ja! Neeei, den skal du redde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 30, 2015 Share Skrevet Juli 30, 2015 (endret) Kanelene ja.. :lol: Lå faktisk ikke merke til det før nå haha. Ja jeg må det. Men vet ikke hvor jeg skal begynne, og jeg er ikke så interessert i å stå ute å jobbe her jeg bor Dessuten er jo ikke Bergen kjent for fint vær, for å si det slik. Spørs hvor mye jeg får reddet også. Endret Juli 30, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 31, 2015 Share Skrevet Juli 31, 2015 Tipper det er en facelift e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 31, 2015 Share Skrevet Juli 31, 2015 Tipper E60 M5 med knekt vindusvisker. Typisk værbitt bil for Nytern Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 7, 2015 Share Skrevet August 7, 2015 Du kanke kjøpe deg så fin nybil og deretter late som at du liker værebitte krigere? Du er like hipp som nybakte-mødre gjengen på Løkka i Oslo der alle har kjøpt hvit emmaljunga vogn... Viktig å følge trender og sånt... Ble skuffet over bilvalget du foretok deg... trodde ikke du var en av "dem"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 7, 2015 Share Skrevet August 7, 2015 Hva har du kjøpt da, Nytern? [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 7, 2015 Forfatter Share Skrevet August 7, 2015 Haha, Wicky! Vi er gangsterbrødre nå, det må du bare godta! Fikk æren av å adoptere Halvor_nors fortryllende E36! Den kommer fra et særdeles godt hjem og jeg skal definitivt gjøre mitt ytterste for å gi'n fortsatt god omsorg. Halvor_nor, Thundercoil og Julianv reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 7, 2015 Share Skrevet August 7, 2015 Uuuh! Hva som har skjedd med siden egentlig? Møtt på et autovern eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 7, 2015 Forfatter Share Skrevet August 7, 2015 Jeeess, midlertidig fikset. Vanntett ihvertfall ☺ Det blir likar snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Større oppdatering kommer, litt opptatt med å jage damene vekk fra bilen min nå. Hahaha, fantastisk! Så jo stilig ut den, E36 coupe har virkelig fått sin renessanse. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå