Skulebollen Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Og da har du god erfaring med begge biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Jeg føler at E39 (Utenom M) er biler som stort sett hører til i 30-50k klassen, med få strøkne unntak opp mot 70-80 da med større motorer E60 begynner å dette ned mot 120-140 for veldig gode biler med ok motor nå. Man kan faktisk få ganske strøkne E60 med mindre motor ned under 100 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Og da har du god erfaring med begge biler? Nei, men er ikke så ekstremt stor fan av E60. Men hvis jeg hadde hatt penger til å kunne kjøpe en av de to, ville jeg gått for en strøken E39. Men ser ut til at man ikke får ha en mening om noe uten å ha god erfaring med det, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 3, 2015 Forfatter Share Skrevet September 3, 2015 Her har vi ikke tak engang! Bare å diskutere Saltkjelen var forøvrig spot on. For 70k hadde jeg nok ikke nølt. Men! Over kanal passasjerside bak, rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 3, 2015 Forfatter Share Skrevet September 3, 2015 Jeg fyller forøvrig år i dag! Toogtredve! Jørgen Lie, Julianv, bimmerR og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Gratulerer med dagen og velkommen i klubben! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 gratulerer så mye med dagen nytern! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Gratulerer med dagen, Nytern! Nytern og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Gratulerer Nytern.. Litt forsinket, men men. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Jeg fyller forøvrig år i dag! Toogtredve! Hei hei, gammer'n! Du er 98 du! Facebook lyver aldri! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Nei, men er ikke så ekstremt stor fan av E60. Men hvis jeg hadde hatt penger til å kunne kjøpe en av de to, ville jeg gått for en strøken E39. Men ser ut til at man ikke får ha en mening om noe uten å ha god erfaring med det, så.. Helt enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=64022652 Ellers fikk E39 nye bakdekk i dag, firehjulskontroll og kanskje ei bærekule? over helga. Makan.. Takk for gratulasjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 HAPPY BURSDAG SUTREGUTTEN!!!!! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 VAR DET SÅ VANSKELIG?! Happy bursdag sjæl! Se, det er oss! Vi feirer hverandre! :D wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Hahahah! Hmf. Noe sier meg at jeg burde reist til Tynset for å gi den bilen et bedre hjem. mmmmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå