PenguiN- Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Lukter av og til sure sokker i bilen min, selv etter å ha tatt AC service (hvorpå rett etterpå det luktet jævlig godt) i bilen på Ren bil i Trondheim. Lukter dog fortsatt litt surt av luftedysene av og til... Kompis snakka om en liten boks man bare "åpnet" og satt på gulvet i bilen og startet bilen og full blås på anlegget og gikk ut av bilen og lot boksen gjøre jobben... Noen som kjenner til dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Synes denne er den beste. Har brukt den på noen av mine tidligere biler, og resultatet har vært bra. Biltema har også, men det er et skum man sprøyter inn i dysene. Dette er jeg noe skeptisk til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Det var ett slikt produkt jeg var ute etter Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 mekonomen har en fra sonax som funker fint, men har du sjekka cupe filteret ditt da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Får vel for sikkerhets skyld bestille nye kupè filter også ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Den på biltema har jeg brukt i flere år nå og er super fornøyd, billig, men gjør faktisk jobben sin! Skum inn i kanalene er ingen problem så lenge man følger bruksanvisning å flasken Får en herlig duft etterpå som også varer. Og btw. så sprøyter man ikke inn i dysene, men inn i kanalene der viften suger inn luften, altså under pollenfiltrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Den på biltema har jeg brukt i flere år nå og er super fornøyd, billig, men gjør faktisk jobben sin! Skum inn i kanalene er ingen problem så lenge man følger bruksanvisning å flasken Får en herlig duft etterpå som også varer. Og btw. så sprøyter man ikke inn i dysene, men inn i kanalene der viften suger inn luften, altså under pollenfiltrene. Har ikke biltema også en som er som Nano Lotus? Som står på gulvet bak og spruter opp, hadde ivertfall en sånn og satte en i E39en Lukta fortsatt surt etter den men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2014 clevion, og hva måtte du gjøre for å få bukt på lukten da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 clevion, og hva måtte du gjøre for å få bukt på lukten da ? Brukte Chemical Guys sine duftsprayer, sure lukta kom tilbake ettervært, så jeg spraya bare igjen, vet ikke helt hvordan jeg skulle ha fått bort lukta men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2014 prøvde du å bytte microfilter da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Jeg pleier å dra til feks Snapdrive, Riis bilglass eller Dekkmann på sommeren for å få de til å ta rens og evt etterfylling av gass. De har maskiner som settes inn i bilen som renser og ionisere lufta, har vært godt fornøyd med det. Husk at AC etterfylling må/bør gjøres hvert 5. år sånn ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 prøvde du å bytte microfilter da ? Bytta kupefiltrene og pollenfilter, blei noe bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Får nye kupèfilter i dag og kjøper sånn ac rens boks som skal settes på gulvet når jeg har byttet filter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Det var ikke du som solgte en gullfarga 318CI for noen år siden? Ang lukt i bil, så er vel det beste å ta en ozon behandling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Har selv prøvd boks som spruter i lufta, ble et fryktelig griseri, hele baksetet måtte vaskes.Tror ikke det hjalp noe særlig heller.Jeg har også hatt den på verksted der de har maskin som renser. Nå har ikke jeg hatt lukt enda, men prøver og være føre var. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå