Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kunne egentlig tenkt meg noe som dette (linken ovenfor) Walkabout sin er helt rå men den kostet en del :)

 

Vil tro det å bygge om til 535d eksos på en 520d er like dyrt eller dyrere enn Supersprint eksosen som Walkabout har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med skryt her, takk for det :)

Kom på tett oppunder 30 laken for mitt oppsett om jeg husker riktig. Jeg funderte på rimeligere løsninger, men tenkte at dersom jeg først skulle gjøre noe så kunne jeg like gjerne gå "all in" siden jeg planlegger å ha bilen i mange år. Ble litt ekstra dyrt siden jeg har Y-splitt under bilen også på grunn av det utsvingbare hengerfestet.

 

Synes også 550-oppsett er pent (535 blir altfor spinkelt), men sannsynligvis rettferdiggjør det ikke kostnaden, da forskjellen ikke er stor. Gå jo an å få på en litt mer spenstig diffuser heller og bare bytte eksosutløpet i noen som er hakket større og blanke? Akkurat eksosstusser synes jeg bør være blanke.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med skryt her, takk for det :)

Kom på tett oppunder 30 laken for mitt oppsett om jeg husker riktig. Jeg funderte på rimeligere løsninger, men tenkte at dersom jeg først skulle gjøre noe så kunne jeg like gjerne gå "all in" siden jeg planlegger å ha bilen i mange år. Ble litt ekstra dyrt siden jeg har Y-splitt under bilen også på grunn av det utsvingbare hengerfestet.

Synes også 550-oppsett er pent (535 blir altfor spinkelt), men sannsynligvis rettferdiggjør det ikke kostnaden, da forskjellen ikke er stor. Gå jo an å få på en litt mer spenstig diffuser heller og bare bytte eksosutløpet i noen som er hakket større og blanke? Akkurat eksosstusser synes jeg bør være blanke.

Men går det ann å gå for 4 rør hvis jeg bare bytter eksosutløpet? Ang diffuser så synes jeg vorsteiner sin er jævlig kul men karbon kan jeg ikke tenke meg siden jeg ikke har noe annet i karbon på bilen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da får du jo bare to rør. Hvis du ikke har hengerfeste er det dog lettere (og billigere) å få fire rør.

Har ikke hengerfeste. Hmmm skal sjekke ut dette her. Er helt blond på disse greiene her aldri sagt meg inn i dette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der ser ut som M Performance diffuseren (som jeg har) kledd i karbon. ;-)

Ja jeg var faktisk innom tråden din etter å ha sett den her for å sammenligne med din, den så litt kjent ut :) har bladd igjennom tråden din en del ganger hehe Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...