Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Perfekt bil! Håper min kan bli like stilig som din en dag:p

Synes din ser perfekt ut allerede jeg. Nye lci grillen og med sommerfelgene på så vil den se knallfin ut :) liker veldig godt fargen på bilen din :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

folie er vel ikke skadelig for lakken i det hele tatt? legger jo bare et beskyttelses lag utpå den ^^

Da er det bare jeg som har hørt feil. Eneste ulempen med denne fargen er at den vil vekke litt for mye oppmerksomhet, jeg bor tross alt i Oslo og her er også kriminelle kjent for å kjøre bmw :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød F10 er gromt ja, ikke noe man ser ofte egentelig. Men sort tak kler vel ikke F10? Føler det var noe alle skulle ha når E92 M3 kom med det (carbontak) i 2007...

Men smaken er todelt selvfølgelig (og heldigvis, tenk om alle likte det samme) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød F10 er gromt ja, ikke noe man ser ofte egentelig. Men sort tak kler vel ikke F10? Føler det var noe alle skulle ha når E92 M3 kom med det (carbontak) i 2007...

Men smaken er todelt selvfølgelig (og heldigvis, tenk om alle likte det samme) :)

Ja kan være litt enig med deg, det ser kanskje bedre ut med sort tak på bilder enn i virkeligheten? De blir jo ikke levert med det fra fabrikken så litt uoriginalt blir det også
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød er pent det, men svart er heller ikke feil. Synes bilen din ser bra ut som den er nå. Jeg ville ikke foliert den med det første i alle fall :)

takk for det :) den er veldig pen i lakken foreløpig, nå er jeg veldig nøye også da men svart bil krever veldig mye vedlikehold. Det blir hvertfall lys farge på neste bil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare jeg som har hørt feil. Eneste ulempen med denne fargen er at den vil vekke litt for mye oppmerksomhet, jeg bor tross alt i Oslo og her er også kriminelle kjent for å kjøre bmw :)

 

Hva var det du prøvde å si her? At du ikke kan foliere bilen din rød, ettersom den vil vekke for mye oppmerksomhet når du er ute på (kriminell) tokt? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...