Walkabout Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Jeg har 40 i innpress i alle fall, synes det er altfor mye (vil ha felgen lengre ut). Kjører med 10 mm spacer nå, men vil øke til 20 mm så det blir helt flush. Bak bygger den nok faktisk ørlite utenfor hjulbuen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 (endret) Jeg har 40 i innpress i alle fall, synes det er altfor mye (vil ha felgen lengre ut). Kjører med 10 mm spacer nå, men vil øke til 20 mm så det blir helt flush. Bak bygger den nok faktisk ørlite utenfor hjulbuen.Bygger seg faktisk litt utenfor på min også. Har du også opplevd at det treffer hjulbuene bak på ujevne veier? Nå er det ikke ofte jeg har folk bak i bilen men det er som å få ti kniver i hjertet hver gang jeg hører et smell. Endret September 4, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Ble tøft!Takk gjorde det mest for å beskytte lakken. Blir fort stygt og mye steinsprut når man kjører med store felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Meget gjennomført F10 det her! Gjort mye tøffe oppgraderinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 [emoji41] Ble bra det der! Fikk du pris på Lamin-X? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 6, 2015 Forfatter Share Skrevet September 6, 2015 Meget gjennomført F10 det her! Gjort mye tøffe oppgraderinger Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 6, 2015 Forfatter Share Skrevet September 6, 2015 (endret) Takk Lamin-X fikk jeg beskjed om å kjøpe fra Gs bildeler. Jobben ville ikke koste mer enn et par hundrelapper. Han monterte sånn halvveis på ene frontlykten for å vise meg hvordan det vil bli seende ut Endret September 6, 2015 av Fahad Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 (endret) Tok en Firehjulskontroll og fikk justert camberen rett før jeg reiste avgårde til Malmø på fredag med 3 stk bak i bilen. Det hjalp faktisk ingenting, like ille som før på ujevne motorveier. Tror det er prisen man må betale for å kjøre med store dimensjoner på felg og dekk Endret September 13, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 Tok en Firehjulskontroll og fikk justert camberen rett før jeg reiste avgårde til Malmø på fredag med 3 stk bak i bilen. Det hjalp faktisk ingenting, like ille som før på ujevne motorveier. Tror det er prisen man må betale for å kjøre med store dimensjoner på felg og dekk Kommer mye an på dekkene også, jeg hadde Bridgstone før og det sporet veldig. Ikke noe sporing med Michelin PSS jeg har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 Kommer mye an på dekkene også, jeg hadde Bridgstone før og det sporet veldig. Ikke noe sporing med Michelin PSS jeg har nå Jeg merker nesten ingenting til sporing. Er storfornøyd med Falken 452 sånn sett. Problemet er at skjermene bak treffer dekkene på humpete veier. Må kanskje vurdere 285 bredde neste gang men da får jeg dekk strekk, noe jeg ikke liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 Jeg merker nesten ingenting til sporing. Er storfornøyd med Falken 452 sånn sett. Problemet er at skjermene bak treffer dekkene på humpete veier. Må kanskje vurdere 285 bredde neste gang men da får jeg dekk strekk, noe jeg ikke liker Okei, hører så mye om sporing så antok bare at det var det. Har du prøvd å justere camberen til nesten max for å se om det hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 Okei, hører så mye om sporing så antok bare at det var det. Har du prøvd å justere camberen til nesten max for å se om det hjelper? De som utførte firehjulskontroll mente at det ikke går an å justere den noe mer. Valse hjulbuene har jeg ikke så veldig lyst til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 Hvilket innpress har du da? Antar felgene er 10,5x21 med 295/25/21. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 Hvilket innpress har du da? Antar felgene er 10,5x21 med 295/25/21.Jeg kjører med 34 bak og 40 foran. Helt riktig ang dekk og felg dimensjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 Jeg kjører med 34 bak og 40 foran. Helt riktig ang dekk og felg dimensjonOk, med såpass lavt som ET34 og 295 synes jeg ikke det er rart at du subber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå