Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har 40 i innpress i alle fall, synes det er altfor mye (vil ha felgen lengre ut). Kjører med 10 mm spacer nå, men vil øke til 20 mm så det blir helt flush. Bak bygger den nok faktisk ørlite utenfor hjulbuen.

Bygger seg faktisk litt utenfor på min også. Har du også opplevd at det treffer hjulbuene bak på ujevne veier? Nå er det ikke ofte jeg har folk bak i bilen men det er som å få ti kniver i hjertet hver gang jeg hører et smell. Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Lamin-X fikk jeg beskjed om å kjøpe fra Gs bildeler. Jobben ville ikke koste mer enn et par hundrelapper. Han monterte sånn halvveis på ene frontlykten for å vise meg hvordan det vil bli seende ut

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en Firehjulskontroll og fikk justert camberen rett før jeg reiste avgårde til Malmø på fredag med 3 stk bak i bilen. Det hjalp faktisk ingenting, like ille som før på ujevne motorveier. Tror det er prisen man må betale for å kjøre med store dimensjoner på felg og dekk

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en Firehjulskontroll og fikk justert camberen rett før jeg reiste avgårde til Malmø på fredag med 3 stk bak i bilen. Det hjalp faktisk ingenting, like ille som før på ujevne motorveier. Tror det er prisen man må betale for å kjøre med store dimensjoner på felg og dekk

Kommer mye an på dekkene også, jeg hadde Bridgstone før og det sporet veldig. Ikke noe sporing med Michelin PSS jeg har nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer mye an på dekkene også, jeg hadde Bridgstone før og det sporet veldig. Ikke noe sporing med Michelin PSS jeg har nå :)

Jeg merker nesten ingenting til sporing. Er storfornøyd med Falken 452 sånn sett. Problemet er at skjermene bak treffer dekkene på humpete veier. Må kanskje vurdere 285 bredde neste gang men da får jeg dekk strekk, noe jeg ikke liker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker nesten ingenting til sporing. Er storfornøyd med Falken 452 sånn sett. Problemet er at skjermene bak treffer dekkene på humpete veier. Må kanskje vurdere 285 bredde neste gang men da får jeg dekk strekk, noe jeg ikke liker

Okei, hører så mye om sporing så antok bare at det var det. Har du prøvd å justere camberen til nesten max for å se om det hjelper? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, hører så mye om sporing så antok bare at det var det. Har du prøvd å justere camberen til nesten max for å se om det hjelper? :)

De som utførte firehjulskontroll mente at det ikke går an å justere den noe mer. Valse hjulbuene har jeg ikke så veldig lyst til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...