Gabz Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 Har egentlig troa på at de fortsatt ser like bra ut og er like synlige i blank sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2015 Blank sort folie ! Så faktisk mye bedre ut enn karbon Turbo-HF og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 Nice! Ble pent Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Vil tro det å bygge om til 535d eksos på en 520d er like dyrt eller dyrere enn Supersprint eksosen som Walkabout har. Koster å være kar men bilen hans er helt sinnsyk rå Jeg betalte 20k, ca, btw for min! Meget pen, Fahad, nå savner jeg min... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Lekker bil må jeg si Men når det gjelder eksos så synes jeg 535 løsningen er mye mer ryddig, fire utløp bak har ikke noe på en non M5 å gjøre spør du meg Bilen til Hans Fredrik er veldig fin med dette iallfall Takk for denne, post festum, Fredrik, så det først idag at jeg er blitt nevnt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Tusen takk for tipset. Da dropper jeg disse klistremerkene. Jeg tenkte faktisk mest på rød eller gul. Blå blir så lite synlig på blå/sort bil Mine var blå, btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Utvilsomt den fineste f10 i forumet her ja. Nydelig. Hva med min, men den er ikke på forumet lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Rått! Ble mye bedre! Jeg vet du gjorde dette kun for utseende, men fikk du noen endringer i lyd som en bonus også? På min, originale 535d potter og diffusor, diffusoren på i/d er jo lik, så er det litt dypere lyd med delt utløp på 2 rør. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2015 Hva med min, men den er ikke på forumet lenger... Så din på Valle Hovin meget lekker bil med fin interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 26, 2015 Share Skrevet Desember 26, 2015 Så din på Valle Hovin meget lekker bil med fin interiør Tusen takk! Savner den jo litt, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2015 Er så fornøyd med bilen nå Turbo-HF, Makky123, danskiii og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 28, 2015 Share Skrevet Desember 28, 2015 Flott å høre at du er fornøyd Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 28, 2015 Share Skrevet Desember 28, 2015 Og det har du god grunn til å synes, ser utrolig bra ut Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2015 Flott å høre at du er fornøyd Ja det tok litt tid, Fredrik kostet en del penger også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2015 Og det har du god grunn til å synes, ser utrolig bra ut Takk for det, Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå