Thundercoil Skrevet Juli 2, 2016 Share Skrevet Juli 2, 2016 Blir spennende å se Rød femmer er jo som regel en sikker vinner! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2016 (endret) 3 timer siden, Thundercoil skrev: Blir spennende å se Rød femmer er jo som regel en sikker vinner! Gleder meg som en liten unge 😀 Fargen ligner veldig mye på Bmw sin sakhir orange. Blir noe helt annet etter å ha fått på plass leppa og andre ting. Endret Juli 2, 2016 av Fahad Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 2, 2016 Share Skrevet Juli 2, 2016 Tøft! Folieres det eller får du omlakkert?? Finnes jo så mye forskjellige folier idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2016 2 timer siden, Gorg skrev: Tøft! Folieres det eller får du omlakkert?? Finnes jo så mye forskjellige folier idag.. Bare folierer, Gorg. 3M Dark Red Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 2, 2016 Share Skrevet Juli 2, 2016 Det ante meg, siden de ikke hadde dekt til vinduene. Blir nok svært tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2016 2 timer siden, Gorg skrev: Det ante meg, siden de ikke hadde dekt til vinduene. Blir nok svært tøft! Var innom i dag igjen for å se, den blir faktisk helt RÅ! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2016 (endret) Endret Juli 2, 2016 av Fahad Haug, SiggenK, codex og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 Hvilket firma utfører dette? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2016 11 minutter siden, Mistermister skrev: Hvilket firma utfører dette? Pris? Grandauto Design Firmaet til en kompis av meg, så ble ganske billig for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 god damn dette blir rått!! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 Jeg er normalt ikke spesielt tilhenger av rød folie (det ser bare fake ut), men dette så unektelig bra ut. Blir spennende å se bilen helfoliert og med alle detaljer på plass. Fahad, Haug og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2016 (endret) 1 time siden, Saltkjelen skrev: Jeg er normalt ikke spesielt tilhenger av rød folie (det ser bare fake ut), men dette så unektelig bra ut. Blir spennende å se bilen helfoliert og med alle detaljer på plass. Tusen takk for det, Lasse 😀 Den ser faktisk enda bedre ut i virkeligheten Endret Juli 3, 2016 av Fahad Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2016 (endret) Mangler bare side skirt extensions nå, så er bilen komplett 👍 Monterer de i morgen. Er så JÆVLIG fornøyd med fargen. Den blir enda hissigere med listene på kanal dekslene 😎 Valgte å foliere hele frontleppen i blank sort, syns det så mye bedre ut enn å ha den øvre delen i bilens farge Endret Juli 4, 2016 av Fahad Makky123, Daniel., MarcusSteffensen og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 4, 2016 Share Skrevet Juli 4, 2016 Helt nydelig, Fahad! magneten og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2016 12 minutter siden, Gabz skrev: Helt nydelig, Fahad! Takk for det, Gabz 👍 Jeg er mer enn fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå