Fahad Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 4 minutter siden, Freakshow skrev: så faktisk ikke så gærnt ut Tenkte at det vil se litt mer gjennomført ut når interiøret matcher med bilens farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 Tror det kan bli kult Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2016 3 serie, 5 serie og 6 serie på plass ! Freakshow, Werther, Svearamp og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 (endret) Fått på Lamin-X på lyktene 😀 Gikk for den svakeste (tint) Endret Juli 29, 2016 av Fahad Marius2002, magneten og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Meget bra! men du skulle få foliert de refklesene syns jeg Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 Hmmm... er enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Ble tøft det Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 21 minutter siden, Gabz skrev: Ble tøft det Det synes jeg også 😀 Er usikker på om jeg skal gå for det foran også. Falt ikke helt i smak når bilen var svart men det vil kanskje se bedre ut nå som bilen er rød 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Verdt et forsøk tenker nå jeg Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Ble bra, men ville foliert refleksene bak nå ja. Og fjernet skiltholder bak! Samt Lamin-X foran Fahad og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Nydelig bil dette ! Ser ekstremt bra ut Dersom man har justerbart understell (comfort+, comfort, sport og sport+) er det fremdels en small sak med Senk ? Har egentlig styrt unna, men dette gjorde at det rykka litt i gutt-ungen i meg Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Er den orange M3'n opprinnelig grå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 2 minutter siden, Evenol skrev: Er den orange M3'n opprinnelig grå? Det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 30 minutter siden, Torkild skrev: Nydelig bil dette ! Ser ekstremt bra ut Dersom man har justerbart understell (comfort+, comfort, sport og sport+) er det fremdels en small sak med Senk ? Har egentlig styrt unna, men dette gjorde at det rykka litt i gutt-ungen i meg Skal ikke være noe problem å senke bilen selvom du har EDC. Kjør på sier jeg 😀 Torkild reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 41 minutter siden, Walkabout skrev: Ble bra, men ville foliert refleksene bak nå ja. Og fjernet skiltholder bak! Samt Lamin-X foran Har litt folie liggende som ble til overs, kan prøve på en av frontlyktene først 😀 Skiltholderen forsvinner ganske kjapt 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå