Fahad Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Skrevet Juli 14, 2016 4 minutter siden, Freakshow skrev: så faktisk ikke så gærnt ut Tenkte at det vil se litt mer gjennomført ut når interiøret matcher med bilens farge
Fahad Skrevet Juli 16, 2016 Forfatter Skrevet Juli 16, 2016 3 serie, 5 serie og 6 serie på plass ! Werther, mslello, Freakshow og 3 andre reagerte på dette 6
Fahad Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Skrevet Juli 29, 2016 (endret) Fått på Lamin-X på lyktene 😀 Gikk for den svakeste (tint) Endret Juli 29, 2016 av Fahad magneten, fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 3
Freakshow Skrevet Juli 29, 2016 Skrevet Juli 29, 2016 Meget bra! men du skulle få foliert de refklesene syns jeg Walkabout reagerte på dette 1
Fahad Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Skrevet Juli 29, 2016 21 minutter siden, Gabz skrev: Ble tøft det Det synes jeg også 😀 Er usikker på om jeg skal gå for det foran også. Falt ikke helt i smak når bilen var svart men det vil kanskje se bedre ut nå som bilen er rød 🤔
Gabz Skrevet Juli 29, 2016 Skrevet Juli 29, 2016 Verdt et forsøk tenker nå jeg Fahad reagerte på dette 1
Walkabout Skrevet Juli 29, 2016 Skrevet Juli 29, 2016 Ble bra, men ville foliert refleksene bak nå ja. Og fjernet skiltholder bak! Samt Lamin-X foran magneten og Fahad reagerte på dette 2
Torkild Skrevet Juli 29, 2016 Skrevet Juli 29, 2016 Nydelig bil dette ! Ser ekstremt bra ut Dersom man har justerbart understell (comfort+, comfort, sport og sport+) er det fremdels en small sak med Senk ? Har egentlig styrt unna, men dette gjorde at det rykka litt i gutt-ungen i meg Fahad reagerte på dette 1
Fahad Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Skrevet Juli 29, 2016 2 minutter siden, Evenol skrev: Er den orange M3'n opprinnelig grå? Det stemmer
Fahad Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Skrevet Juli 29, 2016 30 minutter siden, Torkild skrev: Nydelig bil dette ! Ser ekstremt bra ut Dersom man har justerbart understell (comfort+, comfort, sport og sport+) er det fremdels en small sak med Senk ? Har egentlig styrt unna, men dette gjorde at det rykka litt i gutt-ungen i meg Skal ikke være noe problem å senke bilen selvom du har EDC. Kjør på sier jeg 😀 Torkild reagerte på dette 1
Fahad Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Skrevet Juli 29, 2016 41 minutter siden, Walkabout skrev: Ble bra, men ville foliert refleksene bak nå ja. Og fjernet skiltholder bak! Samt Lamin-X foran Har litt folie liggende som ble til overs, kan prøve på en av frontlyktene først 😀 Skiltholderen forsvinner ganske kjapt 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå