Fredrik 90 Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Gratulerer med ny bil, godt du holder deg til BMW Hvordan synes du den innvendige plassen er i forhold til E34en? Hadde blitt bra med Blackline VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Gratulerer med ny bil, godt du holder deg til BMW Hvordan synes du den innvendige plassen er i forhold til E34en? Hadde blitt bra med Blackline Takk for det:) Bilen har jo et mindre bagasjerom, og er generelt litt mindre, men det overlever vi helt fint. Deilig å ha en litt kvikk dieselmotor og automat Ja, blackline hadde vært fint! Men siden det allerede er sorte lister, så er ikke det jeg føler at jeg vil ha først. Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Gratulerer med fin bil! Skulle hatt en stasjonsvogn selv. Min E90 ble meget trang med barnesete i. vogna får jeg ikke inn engang... VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Da har jeg bestemt meg for hjul. Skal dobbelsjekke at de passer bilen til mandag. Blir bra Gratulerer med fin bil! Skulle hatt en stasjonsvogn selv. Min E90 ble meget trang med barnesete i. vogna får jeg ikke inn engang... Takk for det! ja, sedan er i minste laget gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Montert LED i skiltlyset. Ble pent Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Gratulerer med fin bil! Skulle hatt en stasjonsvogn selv. Min E90 ble meget trang med barnesete i. vogna får jeg ikke inn engang... En e91 er ikke større enn e90 i baksetet, så der du hadde hatt like mye problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 22, 2014 Forfatter Share Skrevet August 22, 2014 Da er E34 solgt, så da blir det en liten bestilling på litt snacks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 flott bil! gratulerer! litt intriør bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 22, 2014 Forfatter Share Skrevet August 22, 2014 flott bil! gratulerer! litt intriør bilder? Det har jeg faktisk helt glemt! Det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Da er E34 solgt, så da blir det en liten bestilling på litt snacks Fortell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 22, 2014 Forfatter Share Skrevet August 22, 2014 Fortell! Backline lykter, gummimatter, bagasjeromsmatte, og eksoshale har noe LED pærer på vei inn også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Backline lykter, gummimatter, bagasjeromsmatte, og eksoshale har noe LED pærer på vei inn også Blackline blir veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 25, 2014 Forfatter Share Skrevet August 25, 2014 Sent from my Ifaun using Tapatalk Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Stilig, likte veldig god de konkave bakfelgene. Hvilken dim dekk står på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå