icodden Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Hei, har bestilt min første bmw nylig. En Bmw 320i msport. Har funnet ut at jeg kan legge på litt utstyr til. Valget står mellom harman kardon og head up. Har satt opp Hifi pakken fra før, men lurer på om jeg burde gå for hk pakken. Har prøvd head up og det falt godt i smak. Hva ville dere valgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Siden du allerede har lagt på HiFi tror jeg valget mitt ville vært head up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortstokk Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 HUD, uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 Takk for hurtig svar:) Er det noen som har hifipaken i f30 og er fornøyd? Er glad i musikk og vill ha god lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortstokk Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Jeg har HUD og hifi. Er ikke så veldig opptatt av høy lyd, men jeg har blitt overrasket over hvor avhengig av HUD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gahrian Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Jeg har HK men ikke HUD på min ferske f30. Elsker lyden i HK anlegget og ville fortsatt valgt samme kombo. Men om jeg hadde kunnet skvise ut en 10000 lapp til, så hadde HUD vært neste. Jeg hørte på hifi da jeg prøvekjørte, men de hadde ingen HK jeg kunne prøve. Likte HiFi bra, men er veldig glad jeg valgte HK. Et godt stykke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 HUD, ekstremt praktisk og vil mest sannsynlig også spare deg for noen tusenlapper i fartsbøter i fremtiden ettersom det er lettere å legge merke til farten og dermed holde fartsgrensene Tror også det vil ha mer for seg den dagen du skal selge bilen, HiFi er mer enn godt nok for de aller fleste hva gjelder lydkvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Jeg trodde jeg aldri skulle bli avhengig av Head up, men det var før jeg fikk det i min F10 530d Det er rett og slett helt genialt, ha fart, fartsgrense og navigasjon i synsfeltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Ja, HUD er definitivt et undervurdert utstyr. Jeg personlig ville nok sett om jeg fikk skrapet sammen en titusenlapp til, slik at du får med både Harman Kardon og Head-up Display. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Begge deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 anlegget går det alltids an å oppdragere i ettertid ; ) det blir det værre med på hud. bsw f.eks lager jo mye oppgraderingspakker til org. bmw stereo jeg hadde altså valgt hud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icodden Skrevet August 22, 2014 Forfatter Share Skrevet August 22, 2014 Har sykt lyst på begge deler må jeg si Bør man ha speedlimit sammen med HUD? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sanders54 Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Det burde man. Da får man også opp informasjon om hastighetsgrensen på HUD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Jeg har Harman kardon og Hud, begge er like viktig. Hifi er rett og slett for dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 HIFI er dårlige greier i F10 også, skulle nesten ikke vært lov å kalle det for HIFI. Hvis HK er noe tilsvarende Logic 7 som jeg har så vil jeg anbefale det på det aller varmeste, iallfall for de som er mer en litt interessert på å høre på noe annet enn radioen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå