Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=47493823&ref=ads&myad=47493823&searchclickthrough=true

 

Fy faen så stygt :lol:

 

 

Noen skjønnhets feil er det, men det er ingen ny bil men bra til alderen å være.
Det eneste jeg vet om som på byttes er termostathus, siden termostaten ikke åpner som den skal.
Må på EU-kontroll.
Jeg kan også ta innbytte, kom med forslag.

Selges for 70.000 om den blir hentet føre 15.4.14

:lol: Der er det definitivt ugler i mosen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fjern. Sent from the future.

I første post skriver du følgende "Føl dere fri til å diskutere annonsene"

Jeg kan ikke se at det står noe sted at man også kan gå til personangrep på andre fordi de har andre meninger om en annonse.... Føl dere fri til å diskutere annonsene, men spydige tilnærminger fra trådstarter kan forekomme om han ikke er enig i det som diskuteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Når dette er nevnt oppnår f.eks heller ikke den samtidige BMW modellen E21 spesielt høye priser og jeg tror at årsaken rett og slett er at disse modellene er for gamle idag. Spesielt interesserte vil alltid se muligheter i modellene, men det brede lag av bilinteresserte vil ha biler med mer effekt og større gjenkjennelsesfaktor. Mitt inntrykk er at dette snart også gjelder E30, E34 og tildels E36. Utviklingen går videre og selv "familiære" bilmodeller blir gamle en dag.

 

Nja, E21 har allerede vært dyre på kontinentet et par år nå. Du finner ikke ryddige E21 323i`er til under 10.000 Euro, og selv 316 og 318 i fornuftig stand kreves det nå solide priser for.. :) 

 

Det at bilene blir eldre vil jeg ikke si har spesiellt mye å si for interessen og prisnivået, snarere tvert imot.

Det er jo ingen som kjøper eller ser etter slike biler og forventer moderne komfort. Det man er ute etter er nostalgien, veifølelsen og en annen kjøreopplevelse enn dagens biler som langt på vei isolerer føreren. 

 

Etterhvert som bilene blir eldre blir det færre og færre ryddige eksemplarer igjen som skyver opp prisnivået. Min kommentar til E21 sin posisjon i markedet er modellen er blitt betraktelig kulere og mer "udda" enn E30 som jeg synes har blitt en rånebil…. E30 M3 er i så måte unntaket som bekrefter regelen selv om den heller ikke alltid slipper unna Rieger-klørne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...