Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

90 eller 100 er ihvertfall for lavt hvis du sammenlikner med de 20+ andre tilsvarende e46 cab som ligger ute for salg.

 

Jeg synes også den var dyr, men ikke sånn veldig over. Kanskje 15-25 for mye.

 

Når jeg sier at den er dyr eller billig osv så går jeg utifra  hva de andre e46 cab rundt samme årsmodell og motor ligger på.

 

Om alle er generelt overpriset vet jeg ikke noe om.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde virkelig å presse markedet på E46 ned litt en periode, med å legge ut 330ci til 110k :lol:

Forsvant fort, akkurat som jeg ville, men markedet gikk fort opp igjen. haha. Det var et par stykker som la seg ned på det jeg hadde og.

E46, spesielt coupe og cab, er sinnsykt overpriset.. Burde ligget ned mot 60-80k for en pen en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde virkelig å presse markedet på E46 ned litt en periode, med å legge ut 330ci til 110k :lol:

Forsvant fort, akkurat som jeg ville, men markedet gikk fort opp igjen. haha. Det var et par stykker som la seg ned på det jeg hadde og.

E46, spesielt coupe og cab, er sinnsykt overpriset.. Burde ligget ned mot 60-80k for en pen en.

Kommer ann på hva noen er villige til å gi... Når noen er villige til å gi mer, så går de for mer.

Selger man da for en ekstremt lavere pris gir man jo bort penger. Husk at alle priser på finn må man ta hensyn til pruting... Altså man må legge seg litt over det man vil ha.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fin ut den! :) litt kjipt av eier og ikke støvsuge bilen invendig når man tar bilder! :P

en liten shining av skinn setene så blir den veldig mye bedre vil jeg tru! :D

sånne annonser blinker rødt hos meg i hvert fall, sier jo sitt om  bilholdet! om han ikke gidder å vaske den før salg engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...