Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61969724&searchclickthrough=true Hva tenker dere om prisen på denne. Er jo en 316i men 325i motoren er jo godkjent i vognkortet... 

 

Syns ikke prisen er så gal, men det er ikke ett kupp heller :)

Nydelig E30 med mtech 1 og 325 godkjent i vognkort. Jeg hadde vurdert den sterkt ja :)

sammenlign den med originale 325er og se om det er stor prisforskjell, vurder også tilstandene og ikke se blindt på motor, da e30 trenger mye tlc for at karosseri skal holde seg rustfri osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være verdt å nevne at den mangler koppholdere, dette er det ikke så mange som tenker over. For å ettermontere dette "må" man bytte dashbord.

 

really? damn!

 

Hifi-anlegg er ikke såå spennende at jeg ville droppet en ellers pen bil som ikke har det :)

 

nei kanskje sant det! :P

Den er ny nok til å ha CIC, men den har navigasjon business (med mindre de bare har antatt at den har navigasjon siden det er skjerm, det er ikke uvanlig), så da hjelper det jo ikke. :)

 

 

Den har i såfall hjulet og knappene til CIC ser jeg ja.. Min er 09 modell og har CIC. Men nav pro da.. ;) Men bildet på skjermen ser nå ut til å være CCC?

Sent fra min LG-D802 via Tapatalk

 

 

Det er en sånn mellom modell. Cic kontroller, men mask skjerm.

Ellers har den ikke HiFi da den mangler høytalere i bakdørene.

 

 

e6x fikk aldri business-utgaven av CIC (CIC-mid), så alle e6x med liten skjerm har det gamle systemet.

 

 

Mente det var det jeg skrev...?

 

 

Ah, da misforstod jeg, beklager.

Med mellommodell trodde jeg du mente at de kom senere med nytt system slik som de med navi pro (som hadde nytt kontrollhjul og gammelt system). :)

 

dere forvirrer meg! :P

noe spesefict jeg burde være på utkikk etter?

hadde ikke planer om å bruke noe mere en 250k :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endel utstyr burde være med, slik som sport /komfort seter med minne, koppholder, stereo 676/677, adaptive xenon, HUD og sikkert mer. Webasto er kjekt, men ikke avgjørende mener jeg.

M pakke er jo pent å se på.

Sorte ruter er flott.

Kjøper du 2009-2010 får du cic, og det er jo flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er jo kurant, http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=61639577&body_type=4&engine_effect_from=197&transmission=2&wheel_drive=1&year_from=2007&year_to=2010&sort=0&model=1.749.2131&make=0.749&ref=fas

Men den mangler noe, men har noe annet. Det kan være svært vanskelig å finne rette bilen all den tid man ser etter bruktbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61257610&searchclickthrough=true

 

noen som vet hvorfor denne koster 40.000 kr mindre enn andre originale m3'er?

 

Om dette er forhandleren jeg tror det er, driver de med oppbygging av biler som har fått seg en smell. Om dette er gjort med M3en vet jeg ikke, men kan være verdt å sjekke opp i før kjøp.

 

Tittet på en Passat til mor der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette er forhandleren jeg tror det er, driver de med oppbygging av biler som har fått seg en smell. Om dette er gjort med M3en vet jeg ikke, men kan være verdt å sjekke opp i før kjøp.

 

Tittet på en Passat til mor der.

 

søkte opp firma på google og kom opp en tråd er på bimmers som var noen år gammel. Og der ble det nevnt det du sier. Firmaet ble også omtalt som useriøse og dårlig kundebehandling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=62039964&searchclickthrough=true

 

Altså... Hvor skal man begynne.

 

Norges peneste? Vanlig E46 uten M-sport som du har kasta en front M-fanger på, stoffseter som er tilgriset, enormt mye jalla klistremerker, tatt dårlige bilder rett etter vask, handla litt for mye dritt på Ebay han tror er kult, osv, osv... Gjør dette den til Norges peneste?

 

Også annonseteksten da.

 

""Her har du mye bil for pengene, og ikke minst en av Norges kanskje råeste "m'3er"!"................   :stupid:

Zzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=62039964&searchclickthrough=true

 

Altså... Hvor skal man begynne.

 

Norges peneste? Vanlig E46 uten M-sport som du har kasta en front M-fanger på, stoffseter som er tilgriset, enormt mye jalla klistremerker, tatt dårlige bilder rett etter vask, handla litt for mye dritt på Ebay han tror er kult, osv, osv... Gjør dette den til Norges peneste?

 

Også annonseteksten da.

 

""Her har du mye bil for pengene, og ikke minst en av Norges kanskje råeste "m'3er"!"................   :stupid:

Zzzzz

 

Ikke glem at selger skriver "M3 look", lurer veldig på hvor den "looken" er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...