Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

4 minutes ago, Solberg93 said:

Hva er galt med bremsene?

Ulempene med dem er dessverre for mange for å ta sjansen med dem. Dessuten så trenger du ikke keramiske bremser for hverdag kjøring😄 Jeg ser også at mange bytter til stål skiver for bane kjøring pga kostnadene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FakeMechanic skrev:

Ulempene med dem er dessverre for mange for å ta sjansen med dem. Dessuten så trenger du ikke keramiske bremser for hverdag kjøring😄 Jeg ser også at mange bytter til stål skiver for bane kjøring pga kostnadene.

Merkelig konklusjon. Du "trenger" ikke en M4 for hverdags kjøring heller, men karbon bremsene er helt fantastiske å bruke! De har jo bortimot livstids holdbarhet og.. Om du absolutt ikke vil bruke de kan du bare kjøpe ett konverteringskitt på ebay og henge karbon bremsene på veggen når du ikke bruker de.. Stoffsetene ser jeg heller ingen problem med. Hva er bra med skinn i en sportsbil? Seile frem og tilbake i stolen? Svette? Iskald/glovarmt? 🤷‍♂️😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, FakeMechanic skrev:

3 ting:
- M3 og M4 - Du får tak i en ganske grei en til omtrent samme pris eller litt mer.
- M2 Comp
- 40i modeller med B58 motor

-Men de har gått vesentlig lenger eenn 380 km..

-M2 komp koster brått 200k mer

-Er ikke en M-bil..

 

Er prisen grei i utgangspunktet, og bør det ringe noen varsellamper da bilen har stått rolig i så og si 2 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Magnus. skrev:

virker som en meget fin pris for bilen, fint om noen har innvendinger her. Jeg har reservert bilen, må få frem et understellsnr imorgen og få sjekket ut ustyr på den.

Ja, var nesten litt rart at prisen var såpass "lav" :P Så absolutt ikke dum ut i hvertfall. Både utstyr og ellers.

Syns de fleste 330d har lagt ute til 340-400k eller noe.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=151466421

Denne blant annet.

Edit: Her er understellsnr på den svarte: WBA3L51010F190594

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Daniel. skrev:

Ja, var nesten litt rart at prisen var såpass "lav" :P Så absolutt ikke dum ut i hvertfall. Både utstyr og ellers.

Syns de fleste 330d har lagt ute til 340-400k eller noe.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=151466421

Denne blant annet.

Edit: Her er understellsnr på den svarte: WBA3L51010F190594

Ja, ser den er fint priset og utstyrslisten hadde det viktige. Hvordan fant du understellsnr ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den verdt prisen ?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=150600305

Jeg er forresten på jakt etter ny bil, jeg har solgt min gamle 540i nå og lurer på kanskje 1-serie F20/F21,

men pris rundt 150k og bensin + manuell, kan noen peke meg i riktig retning hvis det finnes noen tråd der folk kan gi tips til bilønske e.l ? er litt usikker på hva jeg skal ha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Daniel80 skrev:

Merkelig konklusjon. Du "trenger" ikke en M4 for hverdags kjøring heller, men karbon bremsene er helt fantastiske å bruke! De har jo bortimot livstids holdbarhet og.. Om du absolutt ikke vil bruke de kan du bare kjøpe ett konverteringskitt på ebay og henge karbon bremsene på veggen når du ikke bruker de.. Stoffsetene ser jeg heller ingen problem med. Hva er bra med skinn i en sportsbil? Seile frem og tilbake i stolen? Svette? Iskald/glovarmt? 🤷‍♂️😅

Fritt valg såklart. Kommer en megaregning om de skivene ryker av en eller annen grunn. Og hvem er det som kjøper slike biler som gidder å holde på med noe ebaygreier? 

Stoffseter og skinntrukket dash gjør noe med kvalitetsopplevelsen av bilen. Sikkert ikke noe galt i å sitte i setene med stoff, men 98% av de som kjøper sånne biler vil ha skinn. Opplevde ikke de problemene du nevner med min. 

Min mineralgrå med skinnseter, skinntrukket dash osv ble for øvrig solgt på en uke. Ligger en annen helt lik bortsett fra skinnseter og dashbord på finn nå. Vært til salgs i evigheter. Så kjøper man uten slikt utstyr må man være forberedt på å gå ganske langt ned i pris om man ønsker å selge den. Tilsvarende kan man også kanskje få de ekstra billig, så det blir selvsagt en avveining.

Endret av Ranger1000
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...