Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nå, -Erik- skrev:

Er det den som ble solgt for 135 tidligere i år? 

det vet jeg ikke, men det var isåfall billig. Nå har jo ikke jeg peiling på hvordan stand bilen er i, regner med den har fått kjørt sitt i tyskland.

Skrevet
23 minutter siden, Solberg93 skrev:

Utrolig tøffe nummerskilt de har der!

Hehe ja var tøft med de fargene :P

Men jeg var mest imponert over bakgrunnen på bilde 16 :o

Og jeg vedder på at det hadde vært rimelig morro å piske den M3en litt rundt på den flyplassen der!

Skrevet
31 minutter siden, The_New_Kid skrev:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=70163495

Er dette et godt kjøp? Har fått ein mekaniker til å ringe på den og skal bort å sjå på den i morgen visst eg bestemmer meg for å kjøpe han. Han sa at dette er ein veldig god pris for denne modellen/årstalet :D

For den prisen hadde jeg gått for en e46 med litt større motor og bedre utstyr. 

Skrevet
51 minutter siden, The_New_Kid skrev:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=70163495

Er dette et godt kjøp? Har fått ein mekaniker til å ringe på den og skal bort å sjå på den i morgen visst eg bestemmer meg for å kjøpe han. Han sa at dette er ein veldig god pris for denne modellen/årstalet :D

Prisen gjenspeiler nok utstyret.e90  begynner å komme ned i ganske brukbar pris nå. Den der har jo faktisk nesten ingenting i utstyr, men er endel det fint går an å ettermontere. 

Skrevet
28 minutter siden, tennbrikket skrev:

Prisen gjenspeiler nok utstyret.e90  begynner å komme ned i ganske brukbar pris nå. Den der har jo faktisk nesten ingenting i utstyr, men er endel det fint går an å ettermontere. 

Sant det. Som ka då? Evnt ka mangle?

Skrevet
6 minutter siden, The_New_Kid skrev:

Sant det. Som ka då? Evnt ka mangle?

Digital klima, idrive, multifunksjonsratt og annet interiør.  To sistenevnte er forsåvidt greit å ettermontere. 

Skrevet

Alt mangler på den 3-serien. Som tennbrikket nevner har den absolutt ingenting, men det som hadde vært dealbreaker for meg er:

- Halogenlys
- Manuell klimajustering
- Ingen koppholdere (du må gjerne le, men dashbordet må byttes for å få dette)

Ellers hadde jeg nok heller ikke kjøpt bil uten sportsseter og multifunksjonsratt.

Skrevet
15 minutter siden, tennbrikket skrev:

Digital klima, idrive, multifunksjonsratt og annet interiør.  To sistenevnte er forsåvidt greit å ettermontere. 

14 minutter siden, awt skrev:

Alt mangler på den 3-serien. Som tennbrikket nevner har den absolutt ingenting, men det som hadde vært dealbreaker for meg er:

- Halogenlys
- Manuell klimajustering
- Ingen koppholdere (du må gjerne le, men dashbordet må byttes for å få dette)

Ellers hadde jeg nok heller ikke kjøpt bil uten sportsseter og multifunksjonsratt.

2 minutter siden, DanielStance skrev:

Den E90en var jo latterlig kjip. Nesten litt overraskende at den har takluke, faktisk.. :P

No vurdere eg å stå over kjøpet xP Haster ikkje med å ha bil. For håpe at noke anna bra dukker opp då.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...