Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De VW-bussene har økt sinnykt i pris de siste årene. Går for endel titusen dollar (30.000+) i USA også. Altfor dyrt i mine øyne, men for noen er de jo verdt det.

Skrevet

Går jo for nesten millionen nedi Tyskland og.

Men er vel den mest populære den utgaven der med di vinduene i taket.

Sent from space using Tapatalk -

millionen!? Damn...for en gammal boble med plass til 2 ekstra...

Skrevet

En av mine ultimate drømmebiler... Pappa hadde sånn å¨80tallet... knall gul... Første bilen jeg satt i førersetet på når jeg var par år gammal og ratta med den og tuta i gata helt alene... Var andre tider da...

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=48262022

Japanerene var meget inspirert av amerikanere på den tiden ser jeg :)

Har mine første bilrelaterete barndomsminner ifra Mazda jeg også :)

Skrevet

Vel...den er fra 70-80 tallet da...holdt i massevis da :P Se på fredrik sin Up! den har jo 60hk eller no?

Sant nok, men så har ikke "UP!`en" like mye "stage-presence" heller :P

Skrevet

Vel...den er fra 70-80 tallet da...holdt i massevis da :P Se på fredrik sin Up! den har jo 60hk eller no?

Jeg vet ikke helt hva min bedre halvdels Up! har i denne diskusjonen å gjøre, men motoren yter 75 HK ved 6500 rpm og bilen veier kun 930 Kg. Det gjør at den går ganske bra når motoren kommer litt opp i turtall. Den høres også artig ut iom. at tresylindrede motorer på høyt turtall minner litt om en boxersekser når det gjelder lydbildet. Alt i alt en morsom liten bil (spesielt bybil)... anbefales... :)

Skrevet

VW Up! Er omtrent like spennende som en vaskemaskin fra elkjøp…  jeg har noe lignende, men fullstendig uinteressant for et bilforum...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...