Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nebb og klør fru blom, jeg sa bare at jeg var uenig. Har begge deler jeg så skal ikke si noe ;)

Var jo du som en gang sa at en firer høres ut som en" vaskemaskin full av dasspapir" :P

En vaskemaskin full av dasspapir er vel ikke så veldig støyende kan jeg tenke meg, blir vel mjukt og godt inni der ;)

Tenker vi heller sier en vaskemaskin full av gråstein ;)

Skrevet

En vaskemaskin full av dasspapir er vel ikke så veldig støyende kan jeg tenke meg, blir vel mjukt og godt inni der ;)

Tenker vi heller sier en vaskemaskin full av gråstein ;)

Mulig det, var ditt opprinnelige utsagn iallfall. Da under profilen Erebus :)

Skrevet

Fredrik 90 tror at jeg skriver fra 5 forskjellige kontoer her inne siden det er flere som hopper litt på ryggen hans iblandt når han lirer av seg noen kjepphøye Arendalitt-gloser  ;)

Men vi er alle bilentusiaster og deler en interesse for BMW, så han er tilgitt ;)

Skrevet

En kjempe flott 450 SE med en artig historie og solid pris :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50377794&searchclickthrough=true

Han har iallfall samme navn som vedkommende som skrev under profilen Erebus, tolk det som du vil :)

Tror han har lagt på en null for mye her. Det er jo ikke 6.9 litern engang. 

Helt latterlig pris. Den er kanskje verdt 100-150.000 for en som ELSKER W116.

Ikke er den strøken heller, med boblete lakk og diverse "småfeil". 

Hvis man skal be om "Mot i Brøstet" priser så kan man i det minste presentere den i feilfri stand.

Skrevet

Se der ja, den prisen kan i større grad forsvares. 

Det er vel M100 motoren meg bekjent, som Waxenberger (?) var innblandet i hvis mitt minne ikke bedrar meg...

Flytt den over på en SWB-karosseri og sleng på et 6.3 merke så er vi vel så nærme Mercedes-Nirvana som man kan komme ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...