Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Nebb og klør fru blom, jeg sa bare at jeg var uenig. Har begge deler jeg så skal ikke si noe ;)

Var jo du som en gang sa at en firer høres ut som en" vaskemaskin full av dasspapir" :P

 

En vaskemaskin full av dasspapir er vel ikke så veldig støyende kan jeg tenke meg, blir vel mjukt og godt inni der ;)

Tenker vi heller sier en vaskemaskin full av gråstein ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vaskemaskin full av dasspapir er vel ikke så veldig støyende kan jeg tenke meg, blir vel mjukt og godt inni der ;)

Tenker vi heller sier en vaskemaskin full av gråstein ;)

Mulig det, var ditt opprinnelige utsagn iallfall. Da under profilen Erebus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90 tror at jeg skriver fra 5 forskjellige kontoer her inne siden det er flere som hopper litt på ryggen hans iblandt når han lirer av seg noen kjepphøye Arendalitt-gloser  ;)

 

Men vi er alle bilentusiaster og deler en interesse for BMW, så han er tilgitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjempe flott 450 SE med en artig historie og solid pris :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50377794&searchclickthrough=true

Han har iallfall samme navn som vedkommende som skrev under profilen Erebus, tolk det som du vil :)

 

Tror han har lagt på en null for mye her. Det er jo ikke 6.9 litern engang. 

Helt latterlig pris. Den er kanskje verdt 100-150.000 for en som ELSKER W116.

 

Ikke er den strøken heller, med boblete lakk og diverse "småfeil". 

Hvis man skal be om "Mot i Brøstet" priser så kan man i det minste presentere den i feilfri stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker W116 jeg, og det jo litt artig med en Norsksolgt 450 SE. Men prisen er helt på jorde ja ;)

Hva med denne, ennå en dyr men grom Mercedes :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50055252&searchclickthrough=true

Det slår meg stadig, jeg har egentelig ikke noe i mot Mercedes så lenge de er produsert før 1985 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, den prisen kan i større grad forsvares. 

Det er vel M100 motoren meg bekjent, som Waxenberger (?) var innblandet i hvis mitt minne ikke bedrar meg...

 

Flytt den over på en SWB-karosseri og sleng på et 6.3 merke så er vi vel så nærme Mercedes-Nirvana som man kan komme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det virker som en del av de som sitter med pene eldre BMWer ser på E30 prisene og tenker at deres bil også kan koste over 100 000 kr bare den er strøken nok. Da kjenner man ikke markedet godt nok og man sitter tilslutt med en bil man aldri får solgt, slik som denne:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49304713&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...