Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Gjøvik Bilformidling har veldig mange "billige" biler sammenlignet med mange andre. Virker som om han satser på å selge mange biler med lav fortjeneste. Har heller ikke hørt/lest noe negativt om den bedriften.

 

Eneste "negativt" jeg kan si om den bilen er at den ikke har HUD, det har de fleste X5-er. I tillegg føler jeg comfort-setene er mer passende i en X5, men det blir jo en smakssak.

HUD?

 

Jeg har også lagt merke til Gjøvik Bilformidling og deres lave priser. Det var vel i fjor de solgte en 2007 mod M6 til 599 000,- og det er skambillig! Har som deg heller ikke hørt noe negativt og det er jo bra :)

Men ser at man kan få kjøpt garanti igjennom carprotect fra dem. Noen som har noe erfaring med dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på utkikk etter M3, og følger stadig med på finn.no

 

Jeg har funnet en som ligger ute til 589, som jeg mener er en fornuftig pris på en 2008 modell e92 M3.

 

Link: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50774142&searchclickthrough=true

 

Så så jeg nylig at en helt lik bil, bare 10 000km kortere km stand og ESS, er lagt ut for salg.

Men det som er helt komisk med denne, er at den koster 270 000kr mere en den andre.

Jeg skjønner bare ikke helt logikken av og til når det gjelder prising av biler.

 

Link: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51175959&searchclickthrough=true

 

Prøver ikke henge ut noen her, jeg bare syntes det er litt komisk når det kommer til prising av biler.  :whatever:

Endret av awt
Flyttet inn i finn.no-tråden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, den 520i/M5 BMW'en var det mye rart med.

Kjøpt 10.09.2009 med 200.000 i lån på bilen. Avregistrert året etter 16.12.2010.

Altså, hvem avregistrerer en bil en har fortsatt mellom 100-150.000 i lån på?

Og nå er den plutselig EU-godkjent igjen 15.08.2014. Og da har den vært avregistrert i nesten 4 år da eller?

Merkelig greier ihvertfall.. :P

 

Jaja, sikkert en fin banebil som dere sier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...