Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Er ingen problem på alternativ fortolling å få den til 95k. Blir jo litt ekstra med transport osv, men generelt så er det mye å spare på alternativ fortolling. Har brukt litt tid på dette for å se hva som lønner seg. 328 er feks dyrere å ta inn på alternativ pga den ikke blir regnet med co2. 330 coupe er en av de bedre å ta inn i forhold til prisene i norge iallfall. Litt OT, men er enig med flere her, ikke betal 120k+ for en 323...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg bydde 100, så 110 uten felger, fikk den nedi 135 ferdig registrert, elsker e46 i rød og ikkje minst M3 skjermer, den har utseende eg vil ha (bortsett fra felgene som sagt) men de blir nok litt i drøyeste laget for 323ci, både lyden og effekten kan nok ikkje måle seg med e39 535n eg solgte idag heller såå da lar man vere :)

Parts24, kan du sende meg en PM med litt info ang. 330ci om du driver med import? :) hørtes litt interessant ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njaah...andre felger så er vel mye gjort...?

Nei Wicky, skal en god del mer til der en kun bytte felgene.. Panser, lykter, framskjermer, (bakskjermer) vinge, bak fanger. Annet en det er det vel å få inn noen andre matter og bytte felger som du påpeker.  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...