Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

 

2,3 mill uten engangsstraff.

4,2 mill med engangsstraff.

 

1.900.000,- til onkel stat hvis man ønsker å bruke denne bilen på ramsalte, hullete krøtterstier som man kaller vei her til lands. Er det rart jeg drekker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det sto i lokalavisa her at han aldri sku selge bilen jeg, om jeg husker rett.

 

Vel, i utgangspunktet så er det ingen som skjønner hvordan han i det hele tatt fikk råd til denne bilen, er ikke akkurat den mest velstående personen her, selv om kona hans var med å eide Bømlo Hotell en gang i tiden, eller foreldrene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det sto i lokalavisa her at han aldri sku selge bilen jeg, om jeg husker rett.

  

Det stemmer, han har nok ombestemt seg ;)

Vel, i utgangspunktet så er det ingen som skjønner hvordan han i det hele tatt fikk råd til denne bilen, er ikke akkurat den mest velstående personen her, selv om kona hans var med å eide Bømlo Hotell en gang i tiden, eller foreldrene hennes.

Alt handler om prioriteringer, se bare på hvor mange som har båter og hytter som koster 2,5 mill og mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Flott, da holder nok min noen km til :) lurer egentlig på hvor mye Hk som har forsvunnet når en bil er kjørt så langt? de testet jo det på eldre sportsbiler på Top Gear og i de verste tilfellene så var det vel snakk om rundt 100Hk, nå var det vel en del mer Hk i de bilene der men alikevel, det er jo en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...