Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Kona her vil ha E12, de er vist så innmari "søte" mener ho :) Men ho får ikke lov av meg fordi ho vil kjøre den hele året... :P

Denne kunne jeg tenkt meg, dette er det peneste interiøret man kan ha i en E34 hvis det er vedlikeholdt. Denne ryker fort tror jeg, vinterbil ;)

http://m.finn.no/car/used/ad.html?model=1.749.2131&sort=7&make=0.749&ref=fas&finnkode=53545574

 

61 000 i heftelser ved kjøp i starten av 2012, Nå er ikke dette spørsmålet nødvendigvis retta til deg Fredrik men hvorfor selge den til 26 000 hvis han kjøpte for rundt 60 000kr?

 

Noe stort prisfall har det jo ikke vært?

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen er høy. Om den virkelig er strøken og du virkelig vil ha e39 m sport, så kan det jo være verdt det. Det som jeg sliter med å svelge når man velger å betale unormalt høy pris for en strøken eldre m sport (hvilket jeg kan forstå), er mangelen på 2 sone a, mangelen på multifunksjonsratt, og det som ser ut som kasettspiller.

Det mest kritiske vil jeg da si er 2 sone klima, det er ikke "bare bare" å ettermontere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen er høy. Om den virkelig er strøken og du virkelig vil ha e39 m sport, så kan det jo være verdt det. Det som jeg sliter med å svelge når man velger å betale unormalt høy pris for en strøken eldre m sport (hvilket jeg kan forstå), er mangelen på 2 sone a, mangelen på multifunksjonsratt, og det som ser ut som kasettspiller.

Det mest kritiske vil jeg da si er 2 sone klima, det er ikke "bare bare" å ettermontere det.

Noe jeg absolutt angrer på at jeg ikke gikk for en bil med. Vet du hvor mye jobb det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...