Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Hovedsakelig etter min mening ja. :)

Nei, tenker på det generelle prisnivået på disse bilene for tiden, selv om man ikke finner andre 530i, så mener jeg at nærmere 400 vil være en mer realistisk pris. Bilen har heller ikke allverdens med utstyr.

Det ble nylig solgt en likedan til ca samme pris. Den er ikke akkurat dårlig utstyrt heller?Langt over gjennomsnittet. HK koster pæng i Norge :) Ligger 08 530dat til 475 på finn også så ser ut som 530 ligger et stykke over 525. Mye pæng for en gammal E60 uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg var ikke flink nok til å lese annonsen der ser jeg. Den har litt mer utstyr enn jeg først trodde. :) Likevel synes jeg den kunne hatt comfortseter og koppholdere.

Ang. priser kjenner du til dette mye bedre enn meg, så er ikke vits å "krange" mer på det, men jeg synes fortsatt den er hakket for dyr. :)

Jeg ramlet forøvrig over denne nå, og til tross for høy kilometerstand og mangelen på M-pakke vil jeg si dette er en pen pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg var ikke flink nok til å lese annonsen der ser jeg. Den har litt mer utstyr enn jeg først trodde. :) Likevel synes jeg den kunne hatt comfortseter og koppholdere.

Ang. priser kjenner du til dette mye bedre enn meg, så er ikke vits å "krange" mer på det, men jeg synes fortsatt den er hakket for dyr. :)

Jeg ramlet forøvrig over denne nå, og til tross for høy kilometerstand og mangelen på M-pakke vil jeg si dette er en pen pris.

Noe er vel galt for den har stått VELDIG lenge.. Kanskje det er kombinasjon av blått interiør og høy km? :? ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så faktisk ikke at interiøret var blått, så det forklarer nok endel ja. Jeg tror nok likevel det er kilometerstanden er det avgjørende her. Bilen virker jo ryddig og grei ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med han selv om byttehandel, men når bilen er vanskelig og gire så tør jeg ikke da synkroniseringsringene fort kan være dårlige, da må vel kassa byttes... Men sykt fin bil da!

Okei. Han har ikke sagt noe om at den er dårlig til meg. Fikk bilde av en rustflekk på bakskjermen jeg, ellers var det ingenting å pirke på sa han. Da spørs det om det blir handel gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med han selv om byttehandel, men når bilen er vanskelig og gire så tør jeg ikke da synkroniseringsringene fort kan være dårlige, da må vel kassa byttes... Men sykt fin bil da!

Okei. Han har ikke sagt noe om at den er dårlig til meg. Fikk bilde av en rustflekk på bakskjermen jeg, ellers var det ingenting å pirke på sa han. Da spørs det om det blir handel gitt.

Går du for handel?:-) rustflekken har ikke jeg hørt noe om ..:/

Tror jeg bli og importere fra Sverige jeg. Du får dem helt ned i 115000,- der nå. Og orginal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var latterlig billig, ja... men hvis man er glad i å gi bort penger på så er det greit for meg. ;)

Eller trengte penger veldig fort :P

Da har man svært dårlig orden på økonomien om man trenger penger så fort at man dumper prisen med 150k(hvis dette over stemmer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...