Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Er det en M3 som det er bytta chassinummer til en norsk 318 ved import da? Eller forstår jeg det feil da?

Må jo nesten være noe slikt. Originalt chassi og det på vegvesenet er jo forskjellige. Men stusser litt likevel på denne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt rykter om at denne er blitt ganske hardt behandlet kjøremessig.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=57720597&searchclickthrough=true

Noen som vet noe? :)

Skal brukes hardt, hvis ikke, hva er da vitsen med bilen? Sålenge vedlikeholdet står i stil med kjørestilen, så skal det vel ikke være noe problem. Jeg bruker min hardt til tider, og føler absolutt at den tåler den "julingen" som bilen får, men jeg bytter ut det som slites ned (foringer etc.), bytter olje regelmessig osv. Smeller det, så smeller det, tenker jeg, Ingen vitsi å ha en bil med 400hk hvis en ikke bruker det sjikkelig til tider, under kontrollerte omstendigheter vel og merke :)

Fikk en melding fra en random dame da jeg skulle selge gamle 528'n min. Hun hadde sett bilder på FB profilen min der jeg lå i slædd rundt ACR, og fikkd et derfor for seg at bilen var et vrak. Ikke var hun interessert i å kjøpe bilen i utgangspunktet, hun følte bare hun måtte påpeke det. Damen som derimot kjøpte bilen av meg, syntes det var ålreit at jeg hadde testet den litt på bane, viste henne bildene osv. Fikk ikke annet enn positive tilbakemeldinger i ettertid av salget.

Endret av TurboEgil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt rykter om at denne er blitt ganske hardt behandlet kjøremessig.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=57720597&searchclickthrough=true

Noen som vet noe? :)

Bare spør, hvorfor poste 1000 annonser i uka hvis du bare skal henge de ut? Hvorfor ikke poste noe nyttig, en bil du selv skal kjøpe feks? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har seff helt rett TurboEgil :) de skal jo selvsagt tåle slikt (dumme meg!)

Shattered, er litt på utkikk etter en litt eldre m-bil eller amg så bare derfor eg spør, var ihvertfall ikke meningen å henge ut noen så bare nyt helgen i Andeby :)

btw, vil du eg skal slutte å poste noe her? prøver bare å få hjelp/hjelpe og holde liv i denne flotte tråden.

Uansett, er den verdt 135,- siden den ikke er godkjent ombygd?

Syns denne og var riktig så fin og annerledes.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=3338705&finnkode=57855003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har seff helt rett TurboEgil :) de skal jo selvsagt tåle slikt (dumme meg!)

Shattered, er litt på utkikk etter en litt eldre m-bil eller amg så bare derfor eg spør, var ihvertfall ikke meningen å henge ut noen så bare nyt helgen i Andeby :)

btw, vil du eg skal slutte å poste noe her? prøver bare å få hjelp/hjelpe og holde liv i denne flotte tråden.

Uansett, er den verdt 135,- siden den ikke er godkjent ombygd?

Syns denne og var riktig så fin og annerledes.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=3338705&finnkode=57855003

Hvis du er på utkikk etter M-bil er vel denne audi'en et stykke unna det du leita etter. Uten å vite mykje om Audi priser såg det her dyrt ut i forhold til en 2010 bmw 3-serie med x-drive.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jokkis, for å sitere det eg sa, "prøver bare å få hjelp/hjelpe og holde liv i denne flotte tråden." så ikke ta alt så bokstavelig :)

Audien linket eg fordi eg syns den var fin, annerledes og nevnte ikke noe om pris :) sa heller ikke at eg kun skulle linke m-biler.

Tror også at A4 Allroad sin nærmeste konkurrent er Bmw X1 (ifra bmw.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jokkis, for å sitere det eg sa, "prøver bare å få hjelp/hjelpe og holde liv i denne flotte tråden." så ikke ta alt så bokstavelig :)

Audien linket eg fordi eg syns den var fin, annerledes og nevnte ikke noe om pris :) sa heller ikke at eg kun skulle linke m-biler.

Tror også at A4 Allroad sin nærmeste konkurrent er Bmw X1 (ifra bmw.)

Oki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var litt dårlig utstyrt. Minste stereo og navigasjon blandt annet.

Ingen upris, kanskje slått av 10-15 laken. Den mangler noe utstyr som er vesentlig for min del, men ellers en veldig flott bil, og for å ikke snakke om motor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...