Daniel. Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Lurer på hva som er greien med framdekkene, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Hehe ja? Hva foregår der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Velholdt 10.000 kroners bruksjapaner (Nissan Sunny).. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=58943961 ...om noen skulle trenge en A-B bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Hadde (nesten) vurdert denne litt om den hadde stått nærmere Vestlandet. Er ikke så mye E39 med "stor" motor og manuell girkasse til salgs for tiden. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=57029724 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Den der gikk meg hus forbi.. Skulle ikke ha sortert etter 0-50.000 kroner på Finn når jeg lette etter ny bil, den der har jo alt jeg har lyst på! Er jo i samme by som jeg går på skole og jobber også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Den der gikk meg hus forbi.. Skulle ikke ha sortert etter 0-50.000 kroner på Finn når jeg lette etter ny bil, den der har jo alt jeg har lyst på! Er jo i samme by som jeg går på skole og jobber også.. Hehehehe, surt? Til tross for en relativt kjedelig utstyrsliste så var den litt fristende, men så er det sikkert en god stund til jeg får lappen enda Og den står alt for langt vekke, igjen fordi jeg ikke har lappen. Men ellers hadde jeg kanskje vurdert den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Du kan kjøpe min så kan jeg handle den Haha! Litt over min prisklasse den der, men om den er i god stand og fyller alle kravene mine så hadde det egentlig vært verdt å ta opp et lite lån ved siden av det jeg har. Multifunksjon, CC, kjørecomputer og skinninteriør holder egentlig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 (endret) Du kan kjøpe min så kan jeg handle den Haha! Litt over min prisklasse den der, men om den er i god stand og fyller alle kravene mine så hadde det egentlig vært verdt å ta opp et lite lån ved siden av det jeg har. Multifunksjon, CC, kjørecomputer og skinninteriør holder egentlig for meg. Hehe, morsom du Nei har mer en nok arbeid med E34'en. EU Kontrollen ble et slag i trynet for min del. Er ikke så glad i diesel heller. Du hadde sikkert klart å fått presset ned prisen litt med tanke på skade på fangeren og sånt, hehe. Order options 167 EU4 EXHAUST EMISSIONS NORM 210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 302 ALARM SYSTEM 428 WARNING TRIANGLE 441 SMOKERS PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 650 CD PLAYER 854 LANGUAGE VERSION FRENCH 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 877 DELETION CROSS-OVER OPERATION 881 FRENCH / ON-BOARD DOCUMENTATION No. Description 266 LT/ALY WHEELS RADIAL SPOKE 48 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 661 RADIO BMW BUSINESS Endret Mai 6, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Tror det er lurt å styre unna E39 med stor bensinmotor Dessuten er diesel mye tøffere Jeg for min del ville aldri hatt E39 igjen uten skikkelig klimaanlegg! Det var det minste kravet jeg hadde da jeg så på bil i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Tror det er lurt å styre unna E39 med stor bensinmotor Dessuten er diesel mye tøffere Jeg for min del ville aldri hatt E39 igjen uten skikkelig klimaanlegg! Det var det minste kravet jeg hadde da jeg så på bil i vinter Neh, er ikke så keen på diesel Hvorfor skal man styre unna stor bensin motor da? Er jo bare M54B30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Åhh, leste 530D i farta her, jeg. 530i er nok ikke noe for meg akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 ja hvorfor styre unna stor bensin motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 ja hvorfor styre unna stor bensin motor? Spør deg jeg Forbruk du tenker på da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Spør deg jeg Forbruk du tenker på da eller? haha jeg hkke sagt at du skal styre unna stor bensin motor! har samme motoren i 330n min! fantastisk motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Hysj! Jeg er trøtt. Følger ikke med haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå