Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Den der gikk meg hus forbi.. Skulle ikke ha sortert etter 0-50.000 kroner på Finn når jeg lette etter ny bil, den der har jo alt jeg har lyst på!

Er jo i samme by som jeg går på skole og jobber også..  :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der gikk meg hus forbi.. Skulle ikke ha sortert etter 0-50.000 kroner på Finn når jeg lette etter ny bil, den der har jo alt jeg har lyst på!

Er jo i samme by som jeg går på skole og jobber også..  :stupid:

 

Hehehehe, surt? :P Til tross for en relativt kjedelig utstyrsliste så var den litt fristende, men så er det sikkert en god stund til jeg får lappen enda :( Og den står alt for langt vekke, igjen fordi jeg ikke har lappen. Men ellers hadde jeg kanskje vurdert den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe min så kan jeg handle den ;) Haha! Litt over min prisklasse den der, men om den er i god stand og fyller alle kravene mine så hadde det egentlig vært verdt å ta opp et lite lån ved siden av det jeg har. Multifunksjon, CC, kjørecomputer og skinninteriør holder egentlig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe min så kan jeg handle den ;) Haha! Litt over min prisklasse den der, men om den er i god stand og fyller alle kravene mine så hadde det egentlig vært verdt å ta opp et lite lån ved siden av det jeg har. Multifunksjon, CC, kjørecomputer og skinninteriør holder egentlig for meg.

 

Hehe, morsom du ;) Nei har mer en nok arbeid med E34'en. EU Kontrollen ble et slag i trynet for min del. :( Er ikke så glad i diesel heller.

 

Du hadde sikkert klart å fått presset ned prisen litt med tanke på skade på fangeren og sånt, hehe.

 

Order options

167  EU4 EXHAUST EMISSIONS NORM

210  DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)

249  MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

302  ALARM SYSTEM

428  WARNING TRIANGLE

441  SMOKERS PACKAGE

494  SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

650  CD PLAYER

854  LANGUAGE VERSION FRENCH

863  EUROPE/DEALER DIRECTORY

877  DELETION CROSS-OVER OPERATION

881  FRENCH / ON-BOARD DOCUMENTATION

No.  Description

266  LT/ALY WHEELS RADIAL SPOKE 48

520  FOGLIGHTS

548  SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

661  RADIO BMW BUSINESS

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er lurt å styre unna E39 med stor bensinmotor :)
Dessuten er diesel mye tøffere ;)
Jeg for min del ville aldri hatt E39 igjen uten skikkelig klimaanlegg! Det var det minste kravet jeg hadde da jeg så på bil i vinter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er lurt å styre unna E39 med stor bensinmotor :)

Dessuten er diesel mye tøffere ;)

Jeg for min del ville aldri hatt E39 igjen uten skikkelig klimaanlegg! Det var det minste kravet jeg hadde da jeg så på bil i vinter ;)

 

Neh, er ikke så keen på diesel :P Hvorfor skal man styre unna stor bensin motor da? Er jo bare M54B30 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...