Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den der gikk meg hus forbi.. Skulle ikke ha sortert etter 0-50.000 kroner på Finn når jeg lette etter ny bil, den der har jo alt jeg har lyst på!

Er jo i samme by som jeg går på skole og jobber også..  :stupid:

Skrevet

Den der gikk meg hus forbi.. Skulle ikke ha sortert etter 0-50.000 kroner på Finn når jeg lette etter ny bil, den der har jo alt jeg har lyst på!

Er jo i samme by som jeg går på skole og jobber også..  :stupid:

Hehehehe, surt? :P Til tross for en relativt kjedelig utstyrsliste så var den litt fristende, men så er det sikkert en god stund til jeg får lappen enda :( Og den står alt for langt vekke, igjen fordi jeg ikke har lappen. Men ellers hadde jeg kanskje vurdert den :D

Skrevet

Du kan kjøpe min så kan jeg handle den ;) Haha! Litt over min prisklasse den der, men om den er i god stand og fyller alle kravene mine så hadde det egentlig vært verdt å ta opp et lite lån ved siden av det jeg har. Multifunksjon, CC, kjørecomputer og skinninteriør holder egentlig for meg.

Skrevet (endret)

Du kan kjøpe min så kan jeg handle den ;) Haha! Litt over min prisklasse den der, men om den er i god stand og fyller alle kravene mine så hadde det egentlig vært verdt å ta opp et lite lån ved siden av det jeg har. Multifunksjon, CC, kjørecomputer og skinninteriør holder egentlig for meg.

Hehe, morsom du ;) Nei har mer en nok arbeid med E34'en. EU Kontrollen ble et slag i trynet for min del. :( Er ikke så glad i diesel heller.

Du hadde sikkert klart å fått presset ned prisen litt med tanke på skade på fangeren og sånt, hehe.

Order options

167  EU4 EXHAUST EMISSIONS NORM

210  DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)

249  MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

302  ALARM SYSTEM

428  WARNING TRIANGLE

441  SMOKERS PACKAGE

494  SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

650  CD PLAYER

854  LANGUAGE VERSION FRENCH

863  EUROPE/DEALER DIRECTORY

877  DELETION CROSS-OVER OPERATION

881  FRENCH / ON-BOARD DOCUMENTATION

No.  Description

266  LT/ALY WHEELS RADIAL SPOKE 48

520  FOGLIGHTS

548  SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

661  RADIO BMW BUSINESS

Endret av DanielStance
Skrevet

Tror det er lurt å styre unna E39 med stor bensinmotor :)
Dessuten er diesel mye tøffere ;)
Jeg for min del ville aldri hatt E39 igjen uten skikkelig klimaanlegg! Det var det minste kravet jeg hadde da jeg så på bil i vinter ;)

Skrevet

Tror det er lurt å styre unna E39 med stor bensinmotor :)

Dessuten er diesel mye tøffere ;)

Jeg for min del ville aldri hatt E39 igjen uten skikkelig klimaanlegg! Det var det minste kravet jeg hadde da jeg så på bil i vinter ;)

Neh, er ikke så keen på diesel :P Hvorfor skal man styre unna stor bensin motor da? Er jo bare M54B30 :P

Skrevet

Spør deg jeg :P Forbruk du tenker på da eller?

haha jeg hkke sagt at du skal styre unna stor bensin motor! :D

har samme motoren i 330n min! fantastisk motor! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...