Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

finnkode=61501372

 

 

årets bilkjøp? hadde jeg hatt 15k til så hadde jeg kjøpt den. helt sinsykt billig, må være noe som er galt vel? 80-100k under alle andre priser på ombygget m5 på finn.no

Eieren kjøpte den for 4 mnd siden og selger den allerede? hmm........

 

"Jeg må desverre selge den da den er litt upraktisk med en famelie på 6 og to under 4 år..." 

- Det visste han vell for 4 mnd siden?

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eieren kjøpte den for 4 mnd siden og selger den allerede? hmm........

 

"Jeg må desverre selge den da den er litt upraktisk med en famelie på 6 og to under 4 år..." 

- Det visste han vell for 4 mnd siden?

 

Kan hende han var veldig ivrig der og da, men har over tid funnet ut at den ikke var så praktisk som han trodde. Kanskje han ble litt forelsket i bilen, løy litt til seg selv, og til slutt fant han ut at han rett og slett "dreit seg ut" litt.

 

Kan vel spekulere i det uendelige. Må ikke være noe negativt i det at han selger den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende han var veldig ivrig der og da, men har over tid funnet ut at den ikke var så praktisk som han trodde. Kanskje han ble litt forelsket i bilen, løy litt til seg selv, og til slutt fant han ut at han rett og slett "dreit seg ut" litt.

 

Kan vel spekulere i det uendelige. Må ikke være noe negativt i det at han selger den.

Det ser ut til at han har bare utført en skrivefeil, da den for 1 uke siden lå for 221500 i følge WillieNillie sin link. Da vil hans forklaringer virke mer troverdig. =)

 

Edit: Han har nå retta feilen og bilen ligger til en mer riktig pris =) 221 500 =)

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda skumlere er at det ikke er nevnt noe servicehistorikk og disse bilene ofte blir kjørt en del hardere enn vanlige biler.. Så litt stiv pris i forhold til km-stand, men ellers en veldig flott bil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...