Gorg Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Link på bildet funker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Linken på bildet fungerer her ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Link på bildet funker ikke Rart, funker hos meg også. Har iallfall lagt den til under bildet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Hvordan fikk du link i bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 (endret) Bare å klikke på link-knappen i full editor, eller skriv koden selv Endret August 8, 2015 av hanzhe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Hvordan fikk du link i bildet? Markerer bare bildet og trykker på link-knappen. Akkurat samme som vanlig bare at jeg markerer bildet istedenfor et ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Fikk bare opp en ny blank side. Men linken funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimmyKorneliussen Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 "Selges til fordel for bil som kan brukes hele året" Går det ikke ann å bruke en E92 med original M-sport høyde hele året? Hmmm. Hallo. Det er eg som er Eiger av denne bilen som er til salgs Går sikkert fin an og bruke bilen om vinteren med original m-sport og tomat kasse men som sagt under så er det rust eg er redd for og sjåføren då snø gjerne kan vere litt artig og det kan være fristende og logre litt med halen. dei bruker også salt ganske aktivt her på Vestlandet og det er ikkje noe kjekt å spyle bilen under kver dag . Er ikkje tectylbehandlet og er heller ingen rust då den har vert vinterlagret den tiden eg og forrige eier har hatt den. Eg meiner og at det er nesten en for fin bil til å kjøre på glatta med. Derfor har eg tatt til takke med å hatt vinterbiler dei 4 siste årene og eg har gått meg litt lei av å kjøpe vinterbil kvert år så derfor blir det kjøp av e60 med firehjulstrekk. Håper det ikkje var et for teit svar. Då mangen sikker meiner at det er dumt å ikkje bruke bilen på vinteren. noekult, Peak, hsd og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Hallo i luken !! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=62513812 + 3stk lekre E38. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=62686745&searchclickthrough=true http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=62355182&searchclickthrough=true http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=62344563&searchclickthrough=true Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=62620925&searchclickthrough=true Jeg spyyyyyyyyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 (endret) Hallo. Det er eg som er Eiger av denne bilen som er til salgs Går sikkert fin an og bruke bilen om vinteren med original m-sport og tomat kasse men som sagt under så er det rust eg er redd for og sjåføren då snø gjerne kan vere litt artig og det kan være fristende og logre litt med halen. dei bruker også salt ganske aktivt her på Vestlandet og det er ikkje noe kjekt å spyle bilen under kver dag . Er ikkje tectylbehandlet og er heller ingen rust då den har vert vinterlagret den tiden eg og forrige eier har hatt den. Eg meiner og at det er nesten en for fin bil til å kjøre på glatta med. Derfor har eg tatt til takke med å hatt vinterbiler dei 4 siste årene og eg har gått meg litt lei av å kjøpe vinterbil kvert år så derfor blir det kjøp av e60 med firehjulstrekk. Håper det ikkje var et for teit svar. Då mangen sikker meiner at det er dumt å ikkje bruke bilen på vinteren. Synes det ikke er "teit". Gjorde akkurat det samme med min E92 325d. Tenkte at det var bare dumt å bruke den på vinteren. Da ville den bare ballet på seg masse KM som jeg ikke kunne nyte, tenkte jeg. Eller "kjedelige KM", om du vil Endret August 9, 2015 av E92 Popza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet August 10, 2015 Share Skrevet August 10, 2015 Den e36n har fått høre det i en annen tråd Sixten Wergeland. Litt skuffet over responsen på mine 4 linker tidligere (sikkert drita lei alle mine daglige poster..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet August 10, 2015 Share Skrevet August 10, 2015 Den W124'n der må være en spøk? Synes ikke at de to første E38-ene var noe særlig, så veldig oppjazza ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 10, 2015 Share Skrevet August 10, 2015 (endret) Er han ene karen i Broiler som selger den Z4'en. Ser hissig ut, men likte ikke spoileren. Endret August 10, 2015 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet August 10, 2015 Share Skrevet August 10, 2015 (endret) Om dette er forhandleren jeg tror det er, driver de med oppbygging av biler som har fått seg en smell. Om dette er gjort med M3en vet jeg ikke, men kan være verdt å sjekke opp i før kjøp. Tittet på en Passat til mor der. søkte opp firma på google og kom opp en tråd er på bimmers som var noen år gammel. Og der ble det nevnt det du sier. Firmaet ble også omtalt som useriøse og dårlig kundebehandling Litt lenger bak i tråden detta. Men STYR UNNA. Jeg sitter med en bil som har vært hos forsikrings selskap to ganger uten at selger ga beskjed om dette. Evig optimist eller er det noe jeg ikke vet om denne bilen ? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=62513812&ov=m Endret August 10, 2015 av pautomagi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå