Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, The_New_Kid skrev:

Ka syns folk om denne? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=76990068&fks=76990068 "Suspensjon om 3 mnd." ? E ny på bilmarkede xP Veit ikkje om km-standen e ein skrivefeil elle ikkje

Jeg hadde styrt unna den. Litt mye jalla, dårlig annonsetekst og utstyrsgreien ser ut som den er krysset av i hytt å pine. Du klarer sikkert å finne deg en bedre 520i til rundt samme pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, The_New_Kid skrev:

Ka syns folk om denne? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=76990068&fks=76990068 "Suspensjon om 3 mnd." ? E ny på bilmarkede xP Veit ikkje om km-standen e ein skrivefeil elle ikkje

Dette er resultatet av monopol....Finn har blitt et facebook-light som markedsfører alle annonsører med shitloads av uinteressant informasjon. Jeg vil se på BMW-bruktbil, ikke lese livshistorien og erfaringen til en random polakk fra Krakow.

Kjipt å se at Schibsted vanner ut det som en gang var Norges beste nettsted for bruktbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, The_New_Kid skrev:

Okei, takk for svar :)

Bilen er jalla, og som DStance nevnte, er teksten antakeligvis direkte oversatt med Google translate eller liknende. Kilometerstanden kan være realistisk, 210 000, men tror ikke jeg ville kjøpt den likevel ;)

http://www.vegvesen.no/kjoretoy/Kjop+og+salg/Kjøretøyopplysninger?registreringsnummer=Bp43539

Der kan du sjekke alt av teknisk info samt kmstand ved eukontroll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil, men syns prisen var litt vel i overkant for en 320i som har gått over 300,000km, ikke det at kilometerstanden nødvendigvis er et problem. M50 motoren er utrolig slitesterk, og ved riktig vedlikehold så kan de vare lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, DanielStance skrev:

Veldig fin bil, men syns prisen var litt vel i overkant for en 320i som har gått over 300,000km, ikke det at kilometerstanden nødvendigvis er et problem. M50 motoren er utrolig slitesterk, og ved riktig vedlikehold så kan de vare lenge.

Her tror jeg han får prisen. Skambra bilder (ikke på linje med dine Gabz!). Men det som trekker ned, vil jeg tørre å påstå, er senka bil. Jeg hadde aldri kjøpt senka bil, av prinsipp - det skriker ungdomskjørt, i mine øyne. Om bilen er verdt SÅ mye penger, er et annet spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Shattered skrev:

Her tror jeg han får prisen. Skambra bilder (ikke på linje med dine Gabz!). Men det som trekker ned, vil jeg tørre å påstå, er senka bil. Jeg hadde aldri kjøpt senka bil, av prinsipp - det skriker ungdomskjørt, i mine øyne. Om bilen er verdt SÅ mye penger, er et annet spørsmål.

Uansett om han får det eller ikke, så syns jeg det er for mye. Så nå at den har motorbytte med en som har gått mindre, men syns fortsatt at nesten 70 lapper er litt mye for en 320i. Er ikke bare ungdom som senker biler, selv om du er anti senk så er det mange fordeler med det (stivere, bedre kjøreegenskaper osv), som selv en godt voksen person kan se. Men ja, er mest ungdom som vil ha senk, spessielt mye senk. Men hvis NilseerN ville ha senket den uansett så sparer jo han både tid og penger på det.

Dessuten er E36, spessielt coupe med manuell og sekser en ettertraktet ungdomsbil, så kan aldri være helt sikker på at bilen ikke har vært ungdomskjørt med mindre man har full eier historikk som beviser at den kun er eid av voksne folk.

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, DanielStance skrev:

Uansett om han får det eller ikke, så syns jeg det er for mye. Så nå at den har motorbytte med en som har gått mindre, men syns fortsatt at nesten 70 lapper er litt mye for en 320i. Er ikke bare ungdom som senker biler, selv om du er anti senk så er det mange fordeler med det (stivere, bedre kjøreegenskaper osv), som selv en godt voksen person kan se. Men ja, er mest ungdom som vil ha senk, spessielt mye senk. Men hvis NilseerN ville ha senket den uansett så sparer jo han både tid og penger på det.

Dessuten er E36, spessielt coupe med manuell og sekser en ettertraktet ungdomsbil, så kan aldri være helt sikker på at bilen ikke har vært ungdomskjørt med mindre man har full eier historikk som beviser at den kun er eid av voksne folk.

Poenget var langt ifra at man kan være heldig. Jeg ville ikke kjøpt en senka bil av prinsipp, uansett om jeg hadde likt senk eller ikke. Man vet aldri om bilen sliter skeivere enn tårnet i Pisa på dekk, og man vet heller ikke om den er rævkjørt - det vet man vel egentlig aldri. Men ja, full serivcehistorikk osv hjelper på ;)
70 for en bil med 300 på telleren er nok urealistisk, men som du sier selv, de begynner å bli sjeldne som coupe med sekser og manuelt gir. Han kan være heldig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...