Gå til innhold

Tzunami's e39 528iat *Solgt denne også*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Så endte du opp med en E39 igjen - gratulerer! Av modifikasjoner (rimelige som sådan), ville jeg prioritert å få tak i sort øvre del av dashbord, samt lakkere øvre del av dørtrekkene. Dette gjør særdeles mye med et ellers beige interiør. :)

Har nå dashbord tilgjengelig i svart, så har ofret dette en tanke, men vil ikke dette bli rart sammen med beige stolpe-/taktrekk?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå dashbord tilgjengelig i svart, så har ofret dette en tanke, men vil ikke dette bli rart sammen med beige stolpe-/taktrekk?

Ser nok ikke rart ut med stolpene og taket, tror jeg hvertfall. Men er jo kult å ha litt annerledes farge på dashbordet også, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det. E39 ble levert med øvre del i sort og med beige taktrekk. Dette hever bilens inntrykk fra å være en 80/90-talls bil til å bli en 00-generasjon i mine øyne. Dessuten er jo dette en kombinasjon som leveres i alle nyere BMW med beige interiør.

uejx385i1e3wvk2aecbs.jpg

62_2118639610_xl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se her ja, strøkent! (som alltid fra deg) :D  ville absolutt gått for svart dashbord :)   fortsatt innstilt på å selge til våren for rundt den prisen du nevnte tidligere? vurderer prosjekt og må i så fall ha en brukis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det du! Veldig usikker ang. dash og dørpanel, men tar en ekstra runde med vurdering ;) kan om ikke annet demontere dashbordet fra delebilen iallefall :P

Skal selge bilen i mars/april er planen ja, får se hvordan markedet er, men regner med å få rundt det ja. Kan ha deg i bakhodet når jeg nærmer meg salg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS: BILDETUNG UPDATE!

Da kommer en liten update til, da jeg har fått gått over både bagasjerommet, samt renset og farget opp ryggen på førersetet.

Klart for litt TLC

20141024_133852.jpg

20141024_134101.jpg

20141024_134303.jpg

Half n´ half:

20141024_134539.jpg

Klassiske "renset teppe"-bilde med striper

20141024_135631.jpg

20141024_140011.jpg

Liten runde med plastidip på bakluke-lista.

20141024_140726.jpg

En liten runde tepperens ved førersetet var også på plass syntes jeg.

20141024_141827.jpg

Voilá!

20141024_142301.jpg

Og så over til skinnpleien, ikke altfor mange bilder, men noen :)

20141024_143516.jpg

Slitt:

20141024_143520.jpg

Men etter en runde med dette:

20141024_144208.jpg

Så ble det straks bedre! Skal ta en større rens/oppfarging senere, men nå har jeg iallefall fått testet dette produktet også :)

20141024_154417.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble utrolig bra uten tvil.

Det er da enn ser hvor fint det er med beige interiør når det er rent.

Mulig du har nevnt det men sprøytet du på,gnikket med børste så over med våtstøvsuger eller var det mer hokus pokus?

Igjen knallbra og fin bildeupd.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan fint betegnes som "extreme makover". Ellers synes jeg det er helt utrolig at enkelte mennesker ønsker å kjøre rundt i slik møkk. Fysj!

Takk for det, veldig fornøyd med resultatet ja :) har plagd meg lengre tid bare tanken på at det har sett slik ut baki bilen, så nå hadde jeg endelig god tid til en rens! :)

Husker du snappene jeg sendtedeg?

jeg tulla ikke... :P

Haha :P ja, men har ikke tid til stort om dagen, blir mye jobbing, og da må jeg bruke den tiden jeg har på denne.. fortsatt noen punkter igjen :P

Dette ble utrolig bra uten tvil.

Det er da enn ser hvor fint det er med beige interiør når det er rent.

Mulig du har nevnt det men sprøytet du på,gnikket med børste så over med våtstøvsuger eller var det mer hokus pokus?

Igjen knallbra og fin bildeupd.:)

Takk for det du :) jeg sprayet på, børstet over med børsten, og tørket med microfiberklut. Så er mye "hokus pokus" i det! :)

ble jævlig bra! :D men må si meg enig med salt kjelen! kjør på med sort overdel på dash og dør trekka! ser mye bedre ut! :) får litt kontrast sånn at det ikke blir for mye berst! :D

Thx mister ;) jeg vurderer sterkt ja :) må bare se om jeg får lurt meg til dørpanelene fra gamleinteriøret til Gabz, hjelper han å flytte over teppe, seter og undersiden av dash fra delebilen over i hans. :) husker ikke hvordan man monterte/demonterte dashen, er det mye jobb? Lenge siden jeg har gjort det :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...